جانشین فرمانده لشگر عملیاتی31عاشورا:

بسیج امروز به عنوان قدرت بازدارنده نظام است

جانشین فرمانده لشگر عملیاتی31عاشورا در آیین معرفی فرمانده جدید گردان امام حسین(ع) هشترود، با بیان اینکه در مجامع بین المللی تسلیحات و ادوات جنگی قدرت بازدارنده در برابر دشمنان به شمار می رود، گفت: در ایران علاوه بر آن نیروی عظیم بسیج قدرت بازدارنده دیگری است.
کد خبر: ۸۸۶۶۶۲۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یعقوب علیزاده تقویت بنیه دفاعی بسیج را در برابر تهدیدات و آسیب های احتمالی ضروری دانست و افزود: تنها مکتبی که امروز در مقابل استکبار جهانی و استعمارگری های آن ها ایستادگی کرده مکتب اسلام است که به پشتوانه همین دین اسلام و آموزهای قرانی، نیروی عظیم بسیج به فرمان امام (ره) تشکیل شد.

وی اضافه کرد: دشمنان برای مقابله با بسیج در کل دنیا دست به اسلام هراسی و اسلام ستیزی می زنند چراکه تفکر اسلامی را مانعی برای غارتگری های خود می دانند.

علیزاده ادامه داد: فلسفه وجودی تشکیل گردان امام حسین(ع) برابر تدابیر و تاکیدات فرمانده کل نیروهای مسلح آمادگی دفاعی و رزمی بسیج در مقابل تهدیدات دشمن است در همین راستا گردان های بیت المقدس و الزهرا برای امورات امداد و نجات و مقابله با تهدیدات امنیتی پیش بینی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار