برقراری بسته تشویقی برای کارفرمایان در جذب مددجویان کمیته امداد امام (ره) اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از برقراری بسته تشویقی حمایتی برای کارفرمایان واحدهای تولیدی در جذب افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۶۶۹۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان اردبیل از برقراری بسته تشویقی حمایتی برای کارفرمایان واحدهای تولیدی در جذب افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) خبر داد.
قاسم رحیمی گفت: بر اساس مصوبه کارگروه اشتغال استان اردبیل در راستای توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره)، کارفرمایانی که نیروی کار مورد نیاز خود را از بین مددجویان کمیته امداد و از طریق موسسات مشاوره و کاریابی غیردولتی استان و یا اداره کل کمیته امداد جذب کنند از بسته های تشویقی و حمایتی برخوردار خواهند شد.
وی گفت: این بسته حمایتی و تشویقی کارفرمایان شامل پرداخت یکسال حق بیمه سهم کارفرما در سال اول و پرداخت 50درصد حق بیمه سهم کارفرما در سال دوم می باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارفرمایان واحدهای تولیدی خواست با جذب افراد تحت حمایت کمیته امداد بمنظور توانمندسازی این افراد نیازمند، از بسته حمایتی برقرار شده استفاده کنند./
ارسال نظرات