درخشش عکاس اردبیلی در چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام

رحمان مجرد هنرمند عکاس اردبیلی موفق به دریافت روبان آبی فیاپ (فدراسیون بین المللی هنر عکاسی) در چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام شد.
کد خبر: ۸۸۶۶۷۰۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام ، مجرد عکاس و مسوول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل توانست روبان آبی فیاپ (فدراسیون بین المللی هنر عکاسی) را از آن خود کند.

جشنواره بین المللی عکس خیام، تنها جشنواره ایرانی زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا است و در 6 بخش با موضوعات آزاد رنگی، آزاد تک رنگ، شهر من، خلاقه (تغییر واقعیت)، گردشگری و مستند اجتماعی/فوتوژورنالیسم برگزار می‌شود.
در چهارمین دوره جشنواره که با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، برگزار شد 21 هزار و 399 قطعه عکس از هنرمندان 55 کشور جهان از جمله چین، اسپانیا، عمان ، آفریقای جنوبی، ایران، ازبکستان، قرقیزستان، هندوستان، ایتالیا، یونان، هنگ کنگ، روسیه، عربستان، یونان و فرانسه ارسال شده بود که رحمان مجرد هنرمند اردبیلی توانست روبان آبی فیاپ در بخش خلاقه این جشنواره را کسب کند.
ارسال نظرات