خبرهای داغ:
در دیدار مدیران اوقاف کانون فرهنگی پرورش کودکان قزوین مطرح شد؛
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان، نوجوانان قزوین گفت : اولویت ما نهادینه کردن فرهنگ وقف در کودکان است
کد خبر: ۸۸۶۶۷۰۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به منظور گسترش تعاملات بیشتر بین کانون پرورش فکری کودکان،نوجوانان و اوقاف و امورخیریه استان قزوین مژده اروجی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ، نوجوانان استان قزوین ، با حضور در دفتر حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با ایشان دیدار نمودند.

حجت الاسلام عادل در این دیدار،  اظهار کرد: امید است با همکاری کانون پرورش فکری کودکان ، نوجوانان زمینه برای گسترش برنامه های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان افزایش یابد.

وی در ادامه افزود: کودکان آینده سازان جامعه هستند و برای برخورداری از جامعه ای ایده آل و گام برداشتن در مسیر توسعه پایدار لازم است هرچه بیشتر به تربیت وتعلیم کودکان و خردسالان توجه شود.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در خاتمه اذعان کرد: یکی از اولویت های ما برای نهادینه کردن فرهنگ وقف سرمایه گذاری برای نسل آینده کشور می باشد لذا در راستای همین امر در اکثر کارویژه های فرهنگی در سطح امامزادگان و موقوفات ، فضای متفاوت و متناسب با کودکان نوجوانان در راستای ترغیب و تشویق آنان به فرهنگ وقف و شعائر اسلامی مانند : قرآن بخوان جایزه بگیر ، وقف کودکان ، بازی و سرگرمی و مسابقات نقاشی با موضوعات مذهبی و ... تهیه نمودیم و اکنون هم آماده هرگونه همکاری دوسویه و مستمر با کانون پرورش فکری کودکان ، نوجوانان در این خصوص هستیم.

مژده اروجی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین هم از آمادگی کانون فرهنگی و پرورشی استان قزوین جهت هرگونه همکاری و تعامل متقابل خبر داد و کانون را جایگاه بالندگی فرهنگ، اندیشه و هنر کودکان و نوجوانان برشمرد و ابراز کرد: امیدواریم در سایه تعاملات و همکاری های متقابل بتوانیم در شناسایی و پرورش استعدادها و توانمندی مخاطبین خود چه در اوقاف و چه در کانون گام های موثر و تاثیرگذاری را برداریم.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها