گرامیداشت سالگرد امام خمینی(ره) در تمام نقاط شهرستان نور برگزار می شود

برنامه محوری بزرگداشت ارتحال امام (ره) در مسجد جامع شهر نور در ظهر روز 13 خرداد همزمان با نماز ظهر و عصر برگزار و سایر مساجد شهر و روستا نیز برنامه شب سیزدهم را به این امر اختصاص دهند.
کد خبر: ۸۸۶۶۷۲۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هادی خنجری در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) این شهرستان، اظهار کرد: امام واقعیتی است که همه ما ایرانیان حیات و ممات خود را مدیون آن حضرت هستیم، یگانه عصر که با دم مسیحایی خود روح دوباره به کالبد ما بخشید.

وی افزود: امروز نهضت‌های آزادی‌خواه جهان به تاسی از قیام امام(ره) شکل گرفت و ان‌شاالله زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) خواهد شد.

این مسؤول بیان کرد: افکار امام (ره) همراه با زمان بلکه جلوتر از زمان و راهگشای همه دوران برای سعادت و رستگاری است و چراغ راه هدایت و سفینه نجات امروز جهان است مبادا زمانی برسد که ما از افکار آن حضرت فاصله بگیریم، نباید دچار فراموشی شویم که نه تنها امام(ره) بلکه ارزش‌های اسلامی فراموش می‌شود.

فرماندار شهرستان نور، تصریح کرد: وظیفه ما هر روز سنگین‌تر می‌شود زیرا به سمت ظهور موعود در حرکت هستیم و باید زمینه ظهور را فراهم کنیم.

خنجری بزرگداشت ارتحال امام(ره) را یک وظیفه دانست و گفت: برنامه محوری بزرگداشت در مسجد جامع شهر نور در ظهر روز 13 خرداد همزمان با نماز ظهر و عصر برگزار و سایر مساجد شهر و روستا نیز برنامه شب سیزدهم را به این امر اختصاص دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه نور نیز در این جلسه، اظهار کرد: آمادگی کامل برگزاری 28 امین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)در شهرستان وجود دارد اما به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان اعزام زائران اختیاری است و از شهرستان اعزام نداریم، اما در همه شهرها و روستاها مراسم گرامیداشت برگزار می‌شود.

حسین محمودی از تشکیل کمیته‌های مختلف جهت برپایی هر چه با شکوه‌تر مراسم ارتحال در شهرستان خبر داد و گفت:کمیته امنیت، انتظامات و اطلاعات، بهداشت و درمان، نظارت و ارزیابی، کمیته روابط عمومی، پشتیبانی و مالی، تبلیغات و ... در ستاد بزرگداشت ارتحال نقش دارند.

وی افزود: در شب سیزدهم خرداد بعداز نماز مغرب و عشا برنامه‌های همه مساجد به این امر اختصاص دارد و در مساجد جامع هر شهر این مراسم با قوت و محوریت خاص ارتحال برگزار می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار