ششمین دوره طرح قرآنی «رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۶۶۷۷۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ، با هدف ارتقای معرفت دینی و آشنایی بیشتر دانشگاهیان با فرهنگ و معارف قرآن کریم، ششمین دوره طرح ماندگار قرآنی تفسیر سوره حمد با محوریت تفسیر امام خمینی(ره) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار می شود.

به نقل گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این دوره، اعضای هیأت علمی، مدیران و کارکنان وسایر مخاطبین واجد شرایط در داخل و خارج از دانشگاه آزاد اسلامی به مدت ۱۶ ساعت با آموزه های سوره حمد در عرصه اخلاق اجتماعی و اعتقادات دینی از منظر امام خمینی(ره) و مفسران آشنا می شوند.

بنابر همین گزارش، کلیه شرکت کنندگان در طرح می بایست در آزمون پایانی دوره که شامل دو سؤال تشریحی و ۳۰ سؤال تستی می باشد شرکت نمایند و برای کسانی که حداقل شصت درصد از نمره آزمون را کسب کنند گواهی شرکت در کارگاه به مدت ۱۶ ساعت از سوی دفتر مطالعات آموزش نیروی انسانی دانشگاه صادر می شود و برندگان کارت هدیه دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص گسترش فضای حفظ قرآن در جامعه، استادان و کارکنانی که قادر به حفظ کل سوره لقمان شوند، پس از شرکت در آزمون حفظ و اعلام نتایج، برابر مصوبه شورای فرهنگی واحد مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

ارسال نظرات