خبرهای داغ:
معاون اردویی و گردشگری ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم از اعزام 130 دستگاه اتوبوس جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در 14 خرداد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۶۸۲۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

اعزام 130 دستگاه اتوبوس از ناحیه امام حسین(ع) جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

میثم جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و بهار قرآن اظهار داشت: پاسداشت ارتحال امام عزیز و شرکت در مراسم آن عزیز سفر کرده در واقع پاسداشت مقام «ولایت» می باشد زیرا عمود خیمه ولایت است که این مملکت را از آسیب دشمنان قسم خورده حفظ کرده است.

وی افزود: امسال به مناسبت تقارن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان صرفا زائرانی از استان ها و شهرهای همجوار مثل تهران قم، البرز و ... در مراسم شرکت می کنند.

معاون اردویی و گردشگری ناحیه امام حسین(ع) تصریح کرد: بر همین اساس سهمیه اعزام ها نیز افزایش پیدا کرده به طوریکه ظرفیت اعزام زائران استان قم که در سال قبل 12 هزار نفر بوده امسال به 25 هزار زائر افزایش یافته و به دنبال آن سهمیه ناحیه نیز از 2500 نفر به 5 هزار نفر ارتقاء یافته است.

وی افزود: اعزام زائران بسیجی و عموم مردم ولایتمدار به صورت خانوادگی و مجردی راس ساعت 15 روز یکشنبه 14 خرداد از محل های مشخص شده انجام خواهد شد.

جلالی خاطرنشان ساخت: تا این لحظه 130 دستگاه اتوبوس به استعداد بیش از 5400 نفر زائر جهت حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام ثبت نام نموده اند و بیشترین اعزام ها از حوزه یک شهید ابراهیمی به تعداد 30 دستگاه اتوبوس و حوزه 6 خواهران حضرت فاطمه(س) 23 دستگاه اتوبوس میباشد.

جلالی با اشاره به جزئیات مراسم ابراز داشت: ان شاءلله امسال نیز همانند سال های گذشته از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ساعت 18:30 بهره خواهیم برد و پس از آن نیز زائران از فیض افطاری بهره مند خواهند شد.

معاون اردویی ناحیه امام حسین(ع) در پایان بر حضور هر چه با شکوهتر در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) تاکید کرد و افزود: امسال دشمنان این مرزو بوم و رسانه های آنان جهت برگزار نشدن و حضور کمرنگ مردم در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) تبلیغات گسترده ای داشته و دارند که با حضور پرشور و گسترده مردم دشمنان مایوس را خواهد کرد.


ارسال نظرات