خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان؛

وظیفه پاسداران حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: وظیفه پاسداران حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۶۶۸۵۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی شامگاه دیروز در مراسم تودیع و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان، اظهار کرد: وظیفه پاسداران حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اینکه فکر کنیم کارمند انقلاب هستیم اشتباه است بلکه ما پاسدار انقلاب هستیم و پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب سن و زمان نمی شناسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: این انقلاب هیچوقت قائم به شخص نبوده لذا باید به تمام کسانی که سال های سال در پیشبرد انقلاب اسلامی زحمت کشیدند افتخار کرد.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه بازنشستگی پایان راه خدمت نیست، گفت: بازنشستگی شروعی دوباره برای خدمت به نظام و انقلاب است.

وی سپاه را درخت تنومندی دانست که شاخ و برگ زیادی دارد که خداوند به ما توفیق داده تا دانه ای از آن برگ ها باشیم و زمانی که آن برگ خشکید و پای آن درخت کود شویم نه مانند کرمی بر جان آن بیوفتیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان بیان داشت: پاسداری را قدر بدانیم و بدانیم که این ملت که در این صحنه حضور دارد به پشتیبانی رهبر عزیز و با ولایت پیروز است و با تبعیت محض از مقام معظم رهبری انشالله بتوانیم آنچه را که در تاریخ برای ما گذاشته ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار