خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: در سه ماهه نخست امسال قیمت واگذاری زمین در ۶۰ شهرک و ناحیه صنعتی استان افزایش نداشته است.
کد خبر: ۸۸۶۶۸۵۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۷
شاهپور قنبری در بازدید از چند طرح سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی شیراز  با اشاره به عدم افزایش قیمت حق انتفاع و واگذاری زمین در 60 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس اظهار داشت: به جز شهرک صنعتی بزرگ شیراز، قیمت واگذاری زمین در سایر شهرک‌های صنعتی فارس بر اساس قیمت سال گذشته محاسبه می‌شود.

وی افزود: این تصمیم بر اساس مصوبه هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و  تحقق اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال اتخاذ شده است.

قنبری  با بیان اینکه تاکنون 5 هزار و 565 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان در شهرک‌های صنعتی فارس منعقد شده است اظهار داشت: از این تعداد 435 قرارداد در سال گذشته به مساحت 59 هکتاربا سرمایه‌گذاران منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس  افزود: 8 درصد از شهرک‌های صنعتی کشور در استان فارس است که در این شهرک‌های صنعتی 3456 هکتار زمین صنعتی قابل واگذاری به متقاضیان آماده شده است.

وی افزود:در حال حاضر در تمامی شهرستان‌های استان با استقرار شهرک‌ها و نواحی صنعتی  زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار فراهم شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها