خبرهای داغ:
دبیر اجرای طرح ملی «رحله» در لارستان از برگزاری دومین سال این طرح در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۶۸۷۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱

ابوالفضل ایمانی ماه رمضان را فرصت طلایی برای طی مدارج معنوی دانست و اظهار داشت: اُنس با قرآن و معارف عالی آن می‌تواند انسان را به درجات بالا برساند.

دبیر اجرای طرح ملی «رحله» در لارستان از برگزاری دومین دوره این طرح ملی خبر داد و افزود: این طرح به شکل سراسری و در فصل تابستان به‌منظور غنی‌سازی اوقات نوجوانان و جوانان پیش‌بینی‌شده است.

وی با تشریح جزئیاتی از نحوه اجرای این طرح تصریح کرد: در طرح «رحله» که هم خواهران و هم برادران می‌توانند در آن شرکت کنند، شرکت‌کنندگان به شکل شبانه‌روزی و در فصل تابستان به حفظ 4 جزء از قرآن کریم می‌پردازند.

وی بابیان اینکه طرح «رحله» توسط موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) اجرا می‌شود، ادامه داد: داوطلبین باید در سنین 14 تا 23 سال بوده و متأهل نباشند.

ایمانی زمان شروع دوره را 8 تیرماه جاری عنوان کرد و با بیان اینکه این طرح تا 31 شهریورماه ادامه خواهد داشت افزود: آخرین‌ مهلت ثبت‌نام جهت شرکت در طرح «رحله» 15 خردادماه جاری خواهد بود.

این مسؤول فرهنگی با برشمردن مواد آموزشی این دوره از جمله حفظ 4 جزء قرآن کریم، آموزش تجوید، تفسیر و درس اخلاق، بیان کرد: طرح ملی و قرآنی «رحله» در لارستان زیر نظر اساتید مجرب و حافظ کل قرآن با استفاده از امکانات خوابگاهی برگزار و در پایان به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر اعطاء می‌شود.
وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.beytolahzan.ir  در این طرح نام‌نویسی کنند، تصریح کرد: قرآن‌دوستان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های  09170719315 و 09171841004 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها