مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

حضور حداکثری بسیج جامعه زنان کشور در 14 خرداد

خانم اصلانی گفت: یک حضور حداکثری در 14 خرداد از طرف بسیج جامعه زنان کشور برنامه ریزی شده است و با توجه تقارن ماه مبارک رمضان با مراسم رحلت امام خمینی(ره) مراسم از ساعت 18 عصر روز 14 خرداد اغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۶۹۰۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به سال روز مراسم رحلت امام خمینی بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران گفت: امام خمینی یک تفکر بزرگ و یک ارمان بلند از خود به جای گذاشت که بعد از خود تمام انسانهای دنیا بتوانند به ازادگی برسند و با رهبری امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب به بسیاری از این ارمانهای نزدیک شده ایم و انشالله به تمامی ارمانهای امام دست پیدا خواهیم کرد.
 
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان  افزود: یک حضور حداکثری در 14 خرداد از طرف بسیج جامعه زنان کشور برنامه ریزی شده است و با توجه تقارن ماه مبارک رمضان با مراسم رحلت امام خمینی(ره) مراسم از ساعت 18 عصر روز 14 خرداد اغاز خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه امروزه تفکر بلند امام را در همه زمینه ها شاهد هستیم خاطر نشان کرد: به حمد خدا تمام بسیجیان در روز 14 خرداد  با حضور در حرم امام خمینی(ره) با ارمانهای بنیان گذار انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد و نشان خواهند داد تا به همه ارمانهای امام نرسند دست از کار و تلاش و نخواهند کشید.
 
 وی ادامه داد:دیدگاه امام راحل درباره نقش زنان در خانواده و اجتماع بسیار ژرف و اساسی بوده است که شخصیت بخشی  را در ابعاد خارج از سنت گرایی یا مدرنیته  برای زن تعریف نمودند.
 
اصلانی با بیان اینکه امام خامنه ای (مدظله العالی)درادامه راه امام (ره) برای زنان الگوی سومی که نه شرقی و نه غربی است  معرفی نمودند گفت: الگوی سومی که راهگشا و هویت بخش است و زن مسلمان ایرانی نمونه موفق این الگو است که در مقابل چشم همگان قرار دارد. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار