در گفتگویی مطرح شد؛

توضیحات جدید موحدی کرمانی در خصوص رای حلال و حرام

آیت الله موحدی کرمانی گفت: اگر در سبد یک کاندیدا آرای واقعی او ریخته شود، این آرا پاک و حلال است و اگر رأی دیگری به اشتباه یا عمد در سبدش ریخته شود، پلید و حرام است.
کد خبر: ۸۸۶۶۹۱۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی درخصوص واکنش های اخیر نسبت به سخنان وی در رابطه با رأی حلال گفت: اگر در سبد یک کاندیدا آرای واقعی او ریخته شود، این آرا پاک و حلال است و اگر رأی دیگری به اشتباه یا عمد در سبدش ریخته شود، پلید و حرام است.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تمام آرایی که هر ایرانی داخل یا خارج از کشور به کاندیداها داده، پاک و حلال است، ابراز کرد: از سوی دیگر هرشخصی که در بخشی از امر انتخابات مسئولیتی داشته، اگر تخلف نموده باشد و رأیی را جابه جا کرده و به ناحق کم یا زیاد نماید، گناه و به تعبیر مقام معظم رهبری حق الناس نموده و در قیامت باید جواب بدهد و انتظار می رود قوه قضاییه با او برخورد قاطع کند.
آیت الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: رایی که جابه جا شده و به دروغ در سبد دیگری ریخته می شود، رای حرام است؛ شورای نگهبان وظیفه دارد سبد آرای کاندیداها را با تحقیق مفصلی که انجام می دهد، از این آرا پاک کند.



ناب نیوز
ارسال نظرات
آخرین اخبار