حجت الاسلام طائب در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

نقش کلیدی توسعه کرسی های تلاوت قرآن در هدایت جوانان

رئیس قرارگاه عمار گفت: اگر کانون های مساجد در زمان های مختلف به شکل مستمر تلاوت قرآن را توسط قاری های خوب و ممتاز و جذاب برنامه ریزی کنند با جامعه هدایت یافته تری مواجه خواهیم بود.
کد خبر: ۸۸۶۷۰۰۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
حجت الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت توسعه کرسی های تلاوت قرآن در مساجد گفت: با هجومی که امروز فرهنگ بیگانه بر ما دارد و تلاشی که آنها دارند در اینکه ما را از فرهنگ اصیل خودمان دور کنند اهمیت توجه به قرآن و تلاوت و تفکر در آیات در جای جای زندگی به خصوص در مساجد که کانون اصلی ترویج فرهنگ الهی هستند بیش از پیش معلوم می شود.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت ما و نجات انسانهاست افزود: هر میزانی که با قرآن مأنوس شده و محتوای آن در دل و جان ما جا بگیرد و در زندگی و عمل ما جریان پیدا کند ما در مسیر هدایت و نجات و رستگاری بیشتر قرار می گیریم و مساجد نقاطی است که به دلیل تذهیب و پاکی مکان اثر فراوانی در به بار نشستن هدایت قرآنی در افراد دارند.

حجت الاسلام طائب بیان داشت: اگر کانون های مساجد در زمان های مختلف به شکل مستمر تلاوت قرآن را توسط قاری های خوب و ممتاز و جذاب برنامه ریزی کنند و موجب شوند که نسل جوان بیش از پیش در مساجد حضور پیدا کنند با جامعه هدایت یافته تری مواجه خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار