خانه تکانی مدیریتی در کشت و صنعت مغان؛

دو تغییر در چهار روز در کشت و صنعت مغان

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، مدیر مجتمع باغات و معاونت برنامه ریزی و بودجه این شرکت تغییر کرد.
کد خبر: ۸۸۶۷۰۰۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد آران مغان، طی مراسمی با حضور محمود علایی عضو هیئت مدیره و معاون کشاورزی و دامپروری مدیرعامل شرکت کشت وصنعت ودامپروری مغان، مدیر حراست و جمعی از مسئولان مجتمع باغات آیین تودیع و معارفه مدیر مجتمع باغات کشت و صنعت مغان در محل سالن جلسات مجتمع باغات برگزار شد.

 

در این مراسم از خدمات ۳ ساله قدیر پسندی مدیر قبلی مجتمع باغات کشت وصنعت مغان تقدیر و پرویز شیرین زاده به عنوان مدیر جدید این مجتمع منصوب شد.

 

///

 

شیرین زاده پیش تر کارشناس آموزش مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل بود.

 

در حالی چهار روز از معارفه مدیر باغات کشت و صنعت مغان می گذرد که امروز دومین تغییر در این شرکت رقم خورد و طی حکمی از سوی میرجمال الدین پورپیغمبر مدیرعامل شرکت کشت وصنعت ودامپروری مغان حسین بیدار به عنوان معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی این شرکت منصوب شد.

 

این مراسم پیش ازظهر امروز با حضور میرجمال الدین پورپیغمبر عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت کشت و صنعت ودامپروری مغان، شهریار نگاهی نایب رئیس هیات مدیره و معاون مالی، اداری و بازرگانی شرکت، صادق نادری عضو هیات مدیره و معاون فنی و صنعتی شرکت و جمعی از مدیران کشت و صنعت مغان در محل سالن جلسات ساختمان تحقیق و توسعه این شرکت برگزار شد.

 

در این مراسم از خدمات نجات عبدالهی معاونت قبلی برنامه ریزی و بودجه این شرکت تقدیر و حسین بیدار به این سمت منصوب شد.

 

///

 

حسین بیدار در حالی به عنوان معاونت برنامه ریزی و بودجه شرکت کشت وصنعت و دامپروری مغان معرفی شد که وی از قشر فرهنگیان منطقه و پیش از این رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی حسن روحانی در شهرستان پارس آباد بود.

 

این تغییرات در کشت و صنعت مغان در حالی است که شنیده ها حاکیست که این خانه تکانی احتمالا در این شرکت ادامه داشته و طی روزهای آینده تعداد دیگری از معاونت ها و مدیران این شرکت دستخوش تغییر خواهند شد.

 

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در حالی از دیرباز تا کنون بعنوان یکی از بنگاههای مهم اقتصادی در زمینه تولیدات کشاورزی، دامی و باغی کشور محسوب می شود که در سالهای اخیر این شرکت اسیر سیاسی کاری شده است بگونه ای که این سیاست های وزیر جهاد کشاورزی و مسوولان استانی، صدای نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی را نیز درآورده است.

 

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس آباد با داشتن اراضی وسیع کشاورزی 2 هزار و 600 هکتار باغ های میوه، مجتمع بزرگ دامپروری، کارخانه های قند، لبنیات، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت های منحصر بفرد کشور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار