مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دلفان:

تقوای الهی از مهم‌ترین دستاوردهای ماه رمضان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دلفان گفت: هدف از روزه، تقوای الهی است و یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای ماه مبارک رمضان است.
کد خبر: ۸۸۶۷۰۲۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵



به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، برگزاری سلسله جلسات اخلاقی به مناسبت ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر صیادی ، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دلفان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر صیادی اظهار داشت: از وظایف روزه‌داران در این ماه، دعا و درخواست ‏حوایج از حضرت حق است كه بنده احساس نیاز به پیشگاه بى‌نیاز كرده و دست‌هاى احتیاج خویش را به درگاه او دراز می‌کند.

وی بابیان اینکه درآیات و روایات علل و اسباب بسیاری برای اهمیت ماه رمضان نسبت به ماه‌های دیگر برشمرده شده ، افزود: در اهمیت و فضیلت این ماه رسول خدا(ص) فرموده است: لو یعلم العبد ما فی رمضان لود ان یکون رمضان السنه، اگر بنده خدا می‌دانست که در ماه رمضان چیست و چه برکتی وجود دارد دوست می‌داشت که تمام سال، رمضان باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دلفان بیان کرد:هدف از روزه، تقوای الهی است و یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای ماه مبارک رمضان است.

وی عنوان کرد: امیدوارم من و شما بتوانیم به برکت این ماه، در رفتار خود، در گفتار خود، در احساسات و اندیشه‌های خود، تقوای الهی و آن مراقبت عظیم را حاکم کنیم و خود را یک‌قدم به کمال انسانی نزدیک سازیم.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات