رئیس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان زنجان:
شخصی که به قصد انتقام جویی اقدام به هتک حیثیت و نشر اکاذیب شخص دیگری از طریق شبکه اجتماعی نموده بود، شناسایی و تحویل دستگاه عدالت داده شد.
کد خبر: ۸۸۶۷۰۹۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان زنجان از شناسایی شخصی که به قصد انتقام جویی اقدام به هتک حیثیت و نشر اکاذیب شخص دیگری از طریق شبکه اجتماعی نموده بود خبرداد و گفت: درپی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر هتک حیثیت و نشر اکاذیب در فضای مجازی مراتب دردستور کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ دوم آدینه لو افزود: برابر اظهار شاکیه ، فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اقدام به نشر اکاذیب و هتک حیثیت وی نموده بود.

رئیس پلیس فتا زنجان خاطر‌نشان کرد: پس از اخذ مستندات و اظهارات با همکاری شاکیه و اقدامات فنی و شیوه شگرد‌های خاص پلیسی نسبت به شناسایی متهم اقدام شد.

وی اظهار داشت: همچنین با اخذ دستور قضایی مبنی بر جلب متهم با حضور در محل نسبت به جلب وی اقدام گردید و ادله جرم شامل گوشی تلفن همراه کشف و به این پلیس دلالت گردید‌.

سرهنگ دوم آدینه لو افزود: در بازجویی های اولیه متهم سعی می کرد با اظهارات ضد و نقیض ، خود را بیگناه جلوه داده ومسیر تحقیقات مأموران را به انحراف بکشاند.ولی با حضور شاکی پرونده و مواجهه شدن بامستندات ومدارک جمع آوري شده از سوي کارشناسان به بزه ارتکابی معترف شد .

رئیس پلیس فتا زنجان خاطر‌نشان کرد:متهم در اظهارات خود بیان داشت بدلیل اختلاف بوجود آمده درمحیط کاری به منظور تخریب شخصیت وجایگاه شغلی شاکیه مرتکب بزه و هتک حرمت مشارالیه را فراهم نموده است

سرهنگ دوم آدینه لو درپایان ضمن تاکید بر توصیه به شهروندان در خصوص استفاده نکردن از شبکه های اجتماعی هشدارداد: اشخاصی که با ایجاد پروفایل مجرمانه موجبات ناراحتی افراد دیگر را فراهم آورند درسریع ترین زمان شناسایی ودستگیرتحویل دستگاه عدالت خواهند شد.

ارسال نظرات