محفل انس با قرآن در ستاد سپاه روح الله برگزار شد

همزمان با ششمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در حسینیه امام خمینی (ره) ستاد سپاه روح‌الله استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۷۰۹۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ هر ساله در ماه مبارک رمضان مراسم انس با قرآن کریم به منظور بهره گیری از برکات این ماه عزیز از سوی نهادها و ارگان‌ها برگزار می‌شود که در این زمینه نیز سپاه و بسیج باتوجه به وظیفه و ماموریتشان که صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است برنامه‌های ویژه‌ای را در طول سال و به ویژه ماه مبارک رمضان برای پاسداران، پایوران و نیروهای وظیفه تدارک و اجرایی می‌کند.

محفل انس با قرآن کریم در ششمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور پایوران و بسیجیان در سپاه روح‌الله استان مرکزی برگزار شد.

در این محفل که به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله برگزار شد، حاضرین از صوت دلنشین قاری روشن‌دل استان طاهرمیرزایی ،سرباز وظیفه ابوالفضل مسن آبادی و قاری پاسدار سیدمیراحمدی  و همخوانی گروه کمیل بهره‌مند شدند.

ترویج و نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه به ‌ویژه در بین نسل جوانان از اهداف اصلی اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان در سپاه است.

آیات قرآن سراسر نور، ایمان، فهم و آرامش است که اگر هر یک از افراد آیات قرآن را درست درک کنند آثار آن را در قلب و روح خود احساس خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار