فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر:
سرهنگ منیر گفت: 170 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در عملیات مأموران پلیس این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۸۸۶۷۱۰۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، سرهنگ عادل منیر فرمانده نیروی انتظای شهرستان نیر با اشاره به کشف سیگار قاچاق گفت:  170هزار نخ سیگار خارجی قاچاق از یک نفر قاچاقچی در نیر کشف و ضبط شد.

 

وی گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی مبارزه با کالای قاچاق ماموران پلیس آگاهی شهرستان نیر به یک خودروی سواری پراید مشکوک شده و با هماهنگی مقام محترم قضایی خودرو متوقف و پس از بررسی های بعمل آمده از داخل خودرو 170 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق که همگی بدون مجوز گمرک و به  صورت حرفه ای جاسازی شده بودند کشف و ضبط شد.

 

سرهنگ منیر افزود: سیگار قاچاق از یک فرد غیر بومی که از سمت آذربایجان غربی قصد داشت آنها را وارد مرکز استان یعنی اردبیل کند کشف و بازداشت شد و خودروی سواری وی نیز توقیف شد.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر گفت: ارزش ریالی این کالای قاچاق 200میلیون ریال است.

 

سرهنگ منیر با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از ورود کالای قاچاق به شهرستان نیر به عنوان دروازه ورودی استان همچنان با جدیت ادامه دارد اظهار کرد: ارتباط بیشتر مردم با پلیس نقش بسزایی در ایجاد امنیت دارد و مردم می توانند بروز جرایم و تخلف ها را با پلیس 110 و انتقاد ها و پیشنهادهای خود را با شماره 197 در میان بگذارند.

ارسال نظرات