روزبه توحیدی گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی و یگان حفاظت اداره منابع طبیعی 111 اصله الوار جنگلی قاچاق در شهرستان نیر توقیف شد.
کد خبر: ۸۸۶۷۱۱۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از  نیریمیز، روزبه توحیدی رئیس منابع طبیعی شهرستان نیر در زمینه توقیف الوار جنگلی قاچاق و افزایش نظارت ها و بازدیدها اظهار کرد: با تلاش مأموران نیروی انتظامی و یگان حفاظت اداره منابع طبیعی 111 اصله الوار جنگلی قاچاق توقیف شد.

 

وی افزود: روز گذشته یک دستگاه خودروی نیسان که از سمت اردبیل به سمت سراب از داخل شهرستان نیر عبور می‌کرد با تیزبینی مأموران نیروی انتظامی شهرستان متوقف شد و از داخل آن 111 اصله الوار جنگلی قاچاق از نوع توسکا و راش کشف و ضبط شد.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیر در ادامه به آمار توقیف شده الوارجنگلی قاچاق در سال گذشته  اشاره کرد و افز

 

وی افزود: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با آمادگی کامل وکنترل دقیق گلوگاههای قاچاق عرصه را برای چنین افرادی تنگ‌تر خواهند کرد و با متخلفان به‌صورت جدی و شدید برخورد می‌شود.

 

توحیدی از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و هر گونه قاچاق خاک پیت و الوار جنگلی و زغال توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان که به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی بوده اطلاع دهند.

 

وی تصریح کرد:‌ حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

 

 

ارسال نظرات