امام جمعه نیر:

ماه مبارک رمضان فرصتی برای کمک به فقرا و نیازمندان است

حجت الاسلام مقدسی گفت: یکی از سنت‌های ماه میهمانی خدا، دستگیری از نیازمندان است که در این راستا زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد نیز نباید فراموش شوند.
کد خبر: ۸۸۶۷۱۳۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از  نیریمیز، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان به منظور آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد و محکومان مالی که با حضور اعضا در محل فرمانداری شهرستان نیر برگزار شد، به اهمیت دستگیری از فقرا، اطعام نیازمندان و آزادکردن مومنی دربند اشاره کرد و گفت: اسلام به مسئله آزادکردن یک انسان بی‌گناه دربند اهمیت بسزایی داده و دراین ماه مبارک افراد خیر باید به کمک افراد نیازمند آمده و برای آزادی آنها گام موثر بردارند.

 

وی اظهار کرد: یکی از سنت‌های ماه میهمانی خدا، دستگیری از نیازمندان است که در این راستا زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد نیز نباید در این ماه پرخیر و برکت از ذهن مردم خیر کردستانی فراموش شوند.

 

امام جمعه نیر با اشاره به اهمیت جشن گلریزان بیان داشت: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از زندان علاوه بر اینکه اجر و پاداش فراوانی نزد خداوند متعال دارد موجب کاهش بسیاری از صدمات و آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

 

در این جلسه فرماندار شهرستان نیر هم با اشاره به این مطلب که ماه مبارک رمضان ماه بندگی و اطاعت از فرامین الهی است، گفت: جشن گلریزان یکی از برنامه‌های مهم و اساسی در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی است که خوشبختانه چندین سال است در شهرستان نیر در حال برگزاری است.

 

مهدی احمدی بیان کرد: تمام دستگاه‌های دولتی همکاری لازم را برای برگزاری این جشن در شهرستان انجام  خواهند داد.

 

وی از حضور خیرین برای کمک به آزادسازی زندانیان غیر عمد در این جشن خبر داد.

 

در این جلسه رئیس دادگستری شهرستان نیر هم از برگزاری جشن گلریزان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: جشن گلریزان 20 خرداد ماه در محل مسجد جامع شهر نیر برگزا خواهد شد.

 

عسکر سیدزاده از خیرین شهرستان خواست تا در این مراسم معنوی و کار خیر حضور داشته باشند.

 


ارسال نظرات