مدیر جهاد کشاورزی گرمی؛

امسال تولیدات غله در گرمی کمتر از سال گذشته پیش بینی می شود

مدیر جهاد کشاورزی گرمی گفت: امسال تولیدات غله درگرمی به دلیل خشکسالی و کاهش بارندگی در فروردین و اردیبهشت و ورزش بادهای محلی کمتر از حد انتظار پیش بینی می شود.
کد خبر: ۸۸۶۷۱۳۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، جلسه هماهنگی برداشت و خرید محصولات کشاورزی  با حضور مسئولین ذیربط در  مدیریت جهاد کشاورزی برگزار گردید.

 

مدیر جهاد کشاوری گرمی گفت: این شهرستان در سال گذشته در بین شهرستان های استان با خرید تضمینی بالغ بر ۹۵ هزار تن غلات در رتبه ی دوم استانی قرار گرفته است.

 

عظیم احمدی اظهار کرد: در سال جاری ۷۵ هزار هکتار گندم و ۱۰ هزار هکتار جو و حدود ۲۳۰ هکتار کلزا قابل برداشت می باشد که به دلیل خشکسالی و کاهش بارندگی در فروردین و اردیبهشت و تنش بادهای محلی کمتر از حد انتظار پیش بینی برداشت داریم.

 

وی با بیان اینکه تجهیز مراکز خرید و آماده سازی و استاندارد کردن باسکولها در اولویت قرار دارد، افزود: به مناسبت قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و کمک به کشاورزان تلاشگر بر خرید آسان و روان تأکید شده است.

  


احمدی تصریح کرد: ظرفیت انبارهای موجود در شهرستان گرمی جهت خرید غله حدود ۳۸ هزار تن می باشد که پس از پر شدن انبارها ،آهنگ حمل محصول به مراکز اختصاص یافته در سطح کشور داده خواهد شد.

 

این مقام مسئول از اختصاص انبار موجود در محوطه مدیریت جهاد کشاورزی  برای خرید کلزا خبر داد و گفت: مباشر خرید کلزا برای تایید به سازمان غله معرفی شده است.

 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار