مسئول سازمان بسیج مداحان کشورگفت: مهمترین وظیفه مداحان تحت پوشش سازمان بسیج مداحان در مراسم 14 و 15 خرداد اداره و گرداندن این مراسم ها اعم از مجریگری، اجرای مداحی و نوحه سرای، ذکر اهل بیت است.
کد خبر: ۸۸۶۷۱۷۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
محمد فراهانی مسئول سازمان بسیج مداحان کشور در رابطه با برنامه های این سازمان برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم رحلت امام خمینی(ره) گفت: راهبردهای بسیج مدحان برفرمایشات حضرت امام خمینی بنا شده است و امام در ابتدای شکل گیری انقلاب تا به ثمر رسیدن ان توجه خاصی به مداحان، وعاظ و هئیت های مذهبی داشتند.

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور افزود: در کل سال مداحان و واعظین مذهبی ما در مراسمات مذهبی و ملی حضور دارند و به انجام وظیفه مشغول هستند اما مراسم رحلت بنیان گذار انقلاب ویژه تر است و سازمان بسیج مداحان برنامه ویژه ای رابرای این مراسمات در استانهای کل کشور دارد.

وی با بیان اینکه برنامه های رحلت امام خمینی به صورت استانی برگزار می شود، یاد اور شد: مهمترین وظیفه مداحان تحت پوشش سازمان بسیج مداحان در مراسم 14 و 15 خرداد اداره و گرداندن این مراسم ها اعم از مجریگری، اجرای مداحی و نوحه سرای، ذکر اهل بیت است.

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور یاد اور شد: برای تامین اجرا و مداحی تمام مراسمات رحلت امام که توسط بسیج و یا سازمانهای مردمی در سراسر کشور برگزار میشود به سازمان بسیج مداحان مراجعه می شود و ما وظیفه تامین مداح را داریم.
ارسال نظرات