خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کسی که شکمش از حرام سیاسی پر کرده است جز اصحاب امام حسین(ع) نمی تواند باشد، گفت: گاهی برخی افراد برای رسیدن به یک مقام ؛ شقاوت مند می شوند.
کد خبر: ۸۸۶۷۱۹۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار مدیران کل ادارات استان به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهارداشت: مسئله ای که از ابتدای تاریخ و در جامعه سیاسی بوده و خواهد بود این است که همه اولیاء خدا برای دعوت به حق آمده اند و مردم را دعوت به حق می کردند ولی عده ای از افراد را هم در طول تاریخ می بینیم که به راه غیر حق کشیده شده اند.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در دوران حضرت موسی (ع) مردم از این پیامبر خدا اطاعت کردند  و پذیرفتند که موسی(ع) پیامبر خداست ولی طولی نکشید که به گوساله پرستی روی آوردند این یک بیماری است که در جامعه بشری بوده است و در حال حاضر نیز وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه حتی می بینیم که خواص هم به انحراف کشیده شده اند ، ادامه داد: این موضوع جهتی دارد و آن جهت شرک خفی است و گاهی انسان فکر می کند افراد خواص، موحد هستند در حالی که دچار لغرش می شوند و خود این افراد هم نمی دانستند.
 
عبادی متذکرشد:  ماباید به دستورات قرآن عمل کنیم و خود را به خدا نزدیکتر کنیم برخی از افراد به دنبال دنیا هستند که این یک نوع بیماری سخت و خطر ناک است.
 
وی ادامه داد: باید در طول زندگی توجه ما به خدا باشد آنچه که خدا از انسان می پذیرد خالص بودن انسان است و خدا در سینه انسان دو دلی که هم خدا و هم غیر خدا را می خواهد؛ جای ندارد. شرط اول خدایی شدن سنخیت است و هر چیزی باید به سنخ خودش الحاق شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید براینکه کسی که شکمش از حرام سیاسی پر کرده است جزء اصحاب امام حسین(ع) نمی تواند باشد؛ گفت:  این شخص قبلا خودش را ضایع کرده است و نمی تواند در مسیر حق قرار بگیرد ولی یک انسان حق پرست به دنبال حق و حقیقت است .
 
وی با بیان اینکه انسانی که دچار بیماری نفس شده است هر بیماری را می پذیرد، گفت: باید از بستر ماه مبارک رمضان استفاده کنیم قرآن را بفهمیم  و از شر دنیا به خداوند پناه ببریم.
 
عبادی با بیان اینکه در طول تاریخ کشور هستند پادشاهانی که از آنها به ننگ یاد می شود، عنوان کرد: چرا خودمان را به ننگ بفروشیم افرادی که خود را به ننگ می فروشند مانند یک مرده متحرک هستند ولی موفق و پیروز کسی است که در سیر و سلوک علی الله به شرک جلی و خفی به خود پرستی و دنیا پرستی دچار نشود و جز با خدا با کس دیگر معامله نکند.
 
نماینده ولی فقیه در استان گفت: افرادی در طول تاریخ نگذاشتند پایگاه عدل حاکم شود برخی افراد برای یک پست، شقاوت مند می شوند  این افراد به دنیای خارج از  ایمان معتقد هستند  و می گویند انسان حیوان تکامل یافته است چرا شیوه کار برخی از افراد به شیوه کار آنها می ماند.
 
وی عنوان کرد: در استانه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) قرار داریم امام خمینی(ره) برای ما حجت بود باید قدر دان باشیم امروز نباید از رهبری جامعه فاصله بگیریم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها