خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام توانستند حکومتی را پایه ریزی نمایند که عدالت را در دستور کار خود قرار داده بود و نیز مردم به حکومت و مسئولین خود در تمامی رده ها اعتماد داشتند.
کد خبر: ۸۸۶۷۱۹۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

آیت الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در آستانه سالروز رحلت امام راحل ، اهداف و آرمان های ایشان اظهار کرد: در سالهای ابتدایی انقلاب امام توانست موجی از اعتماد و سربلندی را برای کشور به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: امام توانستند حکومتی را پایه ریزی نمایند که عدالت را در دستور کار خود قرار داده بود و نیز مردم به حکومت و مسئولین خود در تمامی رده ها اعتماد داشتند.

امام جمعه تاکستان تبیین کرد: البته همیشه افرادی بوده اند که واسطه نزدیکی به امام از شرایط خود سوء استفاده کنند، متاسفانه با رحلت امام راحل این موضوع بیشتر هم شد.

این مسئول اذعان کر: امام راحل در برخورد با رانت خواران بسیار قاطع بودند و این همان راهی است که رهبر معظم انقلاب نیز آن را ادامه می دهند، با این حال همه باید با اشخاصی که می خواهند شخصیت و، گفتار و رفتار امام را تحریف نمایند برخورد کنند.

اسلامی توضیح داد: پس از ارتحال امام رهبر معظم انقلاب با تمام قوا از خط و مشی امام پاسداری کرده اند و امروز هم که شرایط نسبت به سالهای ابتدایی انقلاب بسیار تغییر کرده است می بینیم که در بسیاری مسائل تنها ایشان هستند که ایستادگی می کنند.

وی با اشاره به تاکیدات امام بر اتحاد ملت گفت: امروز می بینیم که برخی آقایان تنها به خاطر منافع شخصی به دنبال ایجاد موج دو قطبی هستند، بدون در نظر گرفتن مصالح نظام سنگ خواسته های خود را به سینه می زنند و در این میان کشور را هم تحت تاثیر قرار می دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: سئولین با هر دیدگاهی باید برای انقلاب با هم همگام باشند نه اینکه یکدیگر را تخریب کنند.

اسلامی افزود: امروز تنها با نگاهی به انتخابات شورا شهر می بینیم که بسیاری از افراد نه ه خاطر پیشرفت کشور و محل زندگیشان که تنها برای به دست آوردن قدرت و بهره برداری از آن میلیون ها تومان پول خرج می کنند، پوستر های طبلیغاتی چهره شهر را دگرگون می کند و در حالی انتخابات می شود که به واقع هیچ توضیحی در خصوص تجربه و یا توانایی افراد وجود ندارد.

امام جمعه تاکیتان در پایاد  یادآور شد: امروز چشم امید همه به رهبر معظم انقلاب دوخته شده است که در راه حق و حقیقت قدم بر می دارند، همان طور که افراد در خط امام صادقانه به کشور خدمت می کنند و دچار حذب و جناح نمی شوند بلکه تنها برای ایران اسلامی تلاش می کنند.

1004/ت30/ب   

ارسال نظرات
پر بیننده ها