نماینده مجلس گفت: مایه تاسف است در کشوری که مهد اسلام، قران و جهاد وشهادت است نظام آموزش و پروش کارش به جایی برسد تصاویری مستهجن که حتی در کتب درسی انگلیس و اروپا هم درج نمی شود را در کتب درسی ما بگنجانند.
کد خبر: ۸۸۶۷۲۰۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

درج تصاویر مستهجن در کتب درسی خیانت به ملت است/ علما و مردم سکوت نخواهند کردجواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تصویر خالکوبی مستهجن دیوید بکهام در کتاب درسی دبیرستانی‌ها پس از ماجرای حذف برخی مفاهیم ایثار و شهادت از کتاب‌های درسی اظهار داشت: بنده تاکید می کنم خانواده ها این کتاب و تصاویر را مشاهده کنند تا بدانند چه کسانی زمام امور اجرایی کشور را در دست دارند.

وی افزود: مایه تاسف است در کشوری که مهد اسلام، قران، فرهنگ، حیا وعفت و جهاد وشهادت است نظام آموزش و پروش با حمایت دولت و شخص آقای روحانی کارش به جایی برسد که تصاویری مستهجن که حتی در کتب درسی انگلیس و اروپا هم درج نمی شود را در کتب درسی فرزندان این ملت بگنجانند و وقتی هم اعتراض می شود اولاً پاسخگو نباشند و بگویند دقت نکردیم درحالیکه تدوین یک کتاب درسی مستلزم هزاران ساعت وقت توسط شورای طراحان، نویسندگان و مدیران است که محتوای کتاب را مشخص کنند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: عذر بد تر از گناه این است که بگویند این کار از دست ما در رفته که یک نوع خیانت است؛ این کار در راستای تعهدی است که در قالب سند 2030 به غرب داده اند که آموزش های جنسی باید ترویج شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: قوه قضائیه طبق اصل یکصد و چهلم قانون اساسی می تواند شخص رئیس جمهور و وزرا را در بحث جرم های عادی احضار کند و مورد محاکم قرار دهد. مجلس هم ان شا الله ظرفیت های خود را در دولت آینده به کار خواهد گرفت. رسانه ها باید مطالبه گری کنند علما فریاد بزنند.

کریمی قدوسی با اشاره به فرمایشات مقام معمظم رهبری در رابطه با حذف آیات جهاد در کشورهای اسلامی مانند پاکستان که به دستور آمریکایی ها حذف شده است، عنوان کرد: در حال حاضر شاهدیم که در جمهوری اسلامی این اتفاق در حال رخ دادن است، درس شهید فهمیده و اشعاری که بوی حماسه و مقاومت و دفاع می دهد حذف می شود اینها ستون پنجم دشمن هستند و این قدر واضح و آشکار خودشان را معرفی می کنند.

این مقام مسئول متذکر شد: برای اعتراض به این قضیه و جلوگیری از ترویج آن باید بسیج عمومی شکل بگیرد. باید یک مطالبه ملی و اعتراض جدی نسبت به روحانی باید انجام شود. ملت اجازه نخواهد داد این انقلاب از دست برود و عده ای اینگونه ارزش های اسلامی و انقلابی را لگدمال کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وظایف نمایندگان هم در این مسئله بسیار مهم است وای بر ما که اگر این مسائل را ببینیم و بی تفاوت از کنار آن بگذریم. لذا ما به دولت هشدار جدی می دهیم که اگر کابینه اش بوی فتنه دهد و افراد غرب گرا را معرفی کند در مقابل آن می ایستیم و از همه ظرفیت مجلس استفاده می کنیم اما اگر دولتی باشد که در جهت رفع آسیب های اجتماعی، اشتغال و اجرای قانون اساسی و سیاست های رهبری و قوانین مصرح مجلس عمل کند مورد حمایت همه خواهد بود.


ارسال نظرات