خبرهای داغ:
معاون استاندار قزوین :

بخش خصوصی براس سرمایه‌گزاریی در ورزش قزوین ترغیب شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به شکوفایی ورزش استان قزوین گفت: طرح رغبت برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه ورزش قزوین در دستور کار دبیرخانه شورای عالی ورزش استان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۶۷۲۱۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سیدسعید شاهرخی در جلسه بررسی مشکلات و مسائل رشته‌های ورزشی استان که صبح امروز در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ایام ارتحال امام راحل، یاد و خاطره معمار بزرگ انقلاب را گرامی می‌داریم و امیدواریم بتوانیم در جهت منویات و تحقق آرمان‌های امام راحل گام برداریم.

وی با اشاره به وضعیت حوزه ورزش استان قزوین افزود: به منظور پیگیری مصوبات شورای عالی ورزش باید کمیته پیگیری مصوبات تشکیل شود تا نظارت دقیقی بر روی اجرای مصوبات داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: برای دستور جلسات این شورا هم باید کارشناسان امر مباحث را کارشناسی کرده و سپس در جلسات اصلی شورا مطرح کنند تا موضوعات مورد بررسی برای رفع مشکلات حوزه ورزش کارگشا باشد.

شاهرخی یادآور شد: 16 نفر از قهرمانان المپیک و بین‌المللی برای دریافت مسکن مهر به صورت رایگان به استانداری معرفی شده‌اند که این موضوع در حال پیگیری است.

این مسؤول بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ضرورت توجه به ورزش همگانی و ایجاد فضای مناسب برای ورزش به منظور پر کردن اوقات فراغت این قشر احساس می‌شود، بنابراین ضرورت دارد که تمام امکانات ورزشی استان برای تحقق این مهم به کار گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: جای تأسف دارد که مشاهده می‌کنیم برخی از دستگاه‌های اجرایی از امکانات لازم در حوزه برخوردار هستند، اما به مصوبه شورای عالی ورزش در خصوص قرار دادن این امکانات در اختیار ورزشکاران و مردم خودداری می‌کنند.

شاهرخی مطرح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان قزوین موظف هستند در اجرای این مصوبه شورای عالی ورزش استان امکانات خود را با تدبیری که دارند، در اختیار حوزه ورزش قرار دهند.

وی تشریح کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین هم موظف است که امکانات و سالن‌های ورزشی دستگاه‌های اجرایی استان را برای استفاده هیأت‌های ورزشی و عموم مردم ساماندهی کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: اگر چنین ظرفیتی در استان قزوین شناسایی شد و اما در ساعات اعلام شده در اختیار ورزشکاران قرار نگرفت، باید به استانداری قزوین گزارش داده شود تا پیگیری کنیم.

شاهرخی یادآور شد: هر مصوبه‌ای نیازمند ساز و کار اجرایی است و ساز و کار اجرایی این مصوبه هم باید با اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین باشد.

این مسؤول افزود: این موضوع باید به عنوان یک فرهنگ و یک تفکر فراگیر در بین تمام مردم به ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی دولتی نهادینه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: طرح رغبت برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه ورزش استان قزوین در دستور کار دبیرخانه شورای عالی ورزش استان قرار گیرد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار