خبرهای داغ:
در وصیت نامه شهید سیروس اکبری طارمی آمده است:
در وصیت نامه شهید سیروس اکبری طارمی آمده است: به الله قسم اگر ما جان‌مان را هم برای خدا بدهیم، باز هم در براب حضرت حق شرمساریم؛ چون که این جان را خودش به ما داده است.
کد خبر: ۸۸۶۷۲۳۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شهید سیروس اکبر طارمی در دهم فروردین ماه سال 1347، در روستای التین‌کش از توابع شهر قزوین به دنیا آمد. پدرش افضل کشاورز بود و مادرش ملیحه خانم نام داشت. تا اول متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و به‌عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. پنجم فروردین 1367، در دربندیخان عراق بر اثر اصابت ترکش به کمر، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

در متن این وصیت‌نامه می‌خوانیم:

خداوند می‌فرماید:" من شما را خلق کردم برای امتحان و برای این‌که به کمال برسید." و برای این‌که با اعمال صالح برویم و آن دنیا در مقابل نبی‌اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) روسفید باشیم، باید کاری کنیم که موجب رحمت خداوند باشد و همواره از او مدد بخواهیم؛ مگر نمی‌گوییم که خداوند ناظر بر اعمال ماست، پس چرا در مقابل خداوند منان گناه می‌کنیم؟

به الله قسم اگر ما جان‌مان را هم برای خدا بدهیم، باز هم در براب حضرت حق شرمساریم؛ چون که این جان را خودش به ما داده است؛ پس ما کاری نکرده‌ایم و شاید هم با دادن جان‌مان نتوانیم حتی حقی را که امام حسین(ع) بر گردن ما دارد ادا کنیم؛ چه برسد به الله!

پدر و مادر عزیزم! اگر بنده لیاقت شهیدشدن را داشتم و شهید شدم و جسدی داشتم، در "آلتین‌کش" به خاک بسپارید و هر وقت خواستید سر قبر من بیایید، بر قبر دیگر شهدا هم بروید؛ چون ثواب بسیار دارد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها