فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم درگذشت مدافع حرم ابرکوهی:
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: همه باید بدانند قدرتی که آمریکا را از حمله به ایران بازداشته است، اقتدار ولایت فقیه، وحدت و حضور مردم و قدرت نیروهای مسلح است، نه هیچ چیز دیگر.
کد خبر: ۸۸۶۷۲۵۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، عصر روز گذشته مراسم دومین روز درگذشت محمد مجرد رزمنده مدافع حرم، با حضور سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، در محل مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان ابرکوه، برگزار شد.

سردار اکبر فتوحی در این مراسم ضمن تسلیت درگذشت برادر بسیجی محمد مجرد، اظهار کرد: کسانی که با این مطلب برای خود تبلیغ می کردند که به ما رأی بدهید وگرنه آمریکا به ایران حمله می کند، سخن باطلی می گفتند. چرا که آمریکا با خوی وحشیگری که دارد برای حمله به کشور ما، از کسی اجازه نمی گیرد.

فتوحی افزود: مردم باید بدانند قدرتی که آمریکا را از حمله به ایران بازداشته است، اقتدار ولایت فقیه، وحدت و حضور مردم و قدرت نیروهای مسلح است، نه هیچ کس و نه هیچ چیز دیگر.

وی با اشاره به این مطلب که عده ای در انتخابات مردم را از سپاه شام (استکبار، آمریکا) می ترسانند تا پشت سر مسلم نایستند، تصریح کرد: دنیا بداند که حکومت اسلامی رو به جلو می رود و قابل مهار نیست و نه تنها قابل مهارکردن نیست، بلکه به دیگر کشورها هم صادر شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطر نشان کرد: کسانی اصرار دارند مردم ما را مانند خودشان ترسو، معرفی کنند، امّا این مردم پشت سر ولایت تا آخرین نفس محکم ایستاده اند.
ارسال نظرات