دبیر شورای راهبری الگوی پیشرفت اسلامی در گفتگو با «بسیج»:
کشوری گفت: ما دراین دولت دیدیم و شنیده شد که کارشناسان،حل مشکل رکود مسکن و شرایط سخت آن را گردن دولت نمی دانند و بر این باورند که تنها و فقط تنها مقصر اصلی دولت قبل است.
کد خبر: ۸۸۶۷۲۹۴
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۷

حجت الاسلام و المسلمین علی کشوری دبیر شورای راهبری الگوی پیشرفت اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره چالش های اصلی رکود مسکن بر اقتصاد گفت: موضوع مسکن و عدم بهبود شرایط آن می تواند ضربه های سنگینی را بر جامعه وارد کند که این ضربه در خانواده اثرات مخرب تری دارد چراکه نیاز خانواده است و غیر قابل انکار خواهد بود.

وی افزود: ما دراین دولت دیدیم و شنیده شد که کارشناسان برداشته شدن رکود مسکن و شرایط سخت آن را گردن دولت نمی دانند و بر این باورند که تنها و فقط تنها مقصر اصلی دولت قبل است. حتی خود دولت با اعمال و رفتاری که می کند، ضرورت ورود به قضیه مسکن را صلاح نمی دانست و همیشه شانه خالی می کرد.

کشوری عنوان کرد: با وجود آنکه دولت برنامه ای برای مسکن نداشته و اگر هم طرحی بوده که موفق آمیز به ثمر نرسیده است، نباید همه فکرها و ذهن ها به مسکن معطوف شود و سعی کنیم نقد سازنده ای در این باره داشته باشیم.

این کارشناس گفت: دلیل اصلی نداشتن برنامه دولت و یا طرح ناقص مسکن مهر، به دلیل عدم هویت یک خانه ایرانی است. اگر برای خانواده ها و مردم بخواهیم مسکن تهییه کنیم، باید عوامل هویتی آن را در محله ها بررسی کنیم تا نیاز های اصلی خانواده، شغلی، تفریحی و به طور کلی زندگی آن ها حل شود.

ارسال نظرات