معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت : امسال مراسم بزرگداشت امام(ره) در استان برگزار می شود و باید اقدامات لازم و همچنین مشارکت مدیران دستگاههای اجرایی را در این زمینه داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۶۷۳۱۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، سرهنگ علی حسین پازدار در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام(ره) در سخنانی با بیان اینکه سال ها است که کاروان هایی به مرقد امام(ره) برای حضور در مراسم بزرگداشت اعزام می شوند اظهار داشت: همواره مردم نیز استقبال مطلوبی برای حضور در این مراسم باشکوه داشته اند.

وی با بیان اینکه امسال این مراسم با ماه مبارک رمضان تقارن یافته است افزود: در این راستا مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) متناسب با این ایام در استان ها برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه باید برنامه ریزی لازم برای برگزاری این مراسم در مرکز استان و همچنین شهرستان های مختلف صورت گیرد.

سرهنگ پازدار با بیان اینکه طی سال های گذشته بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم لرستان برای حضور در این مراسم به مرقد امام(ره) اعزام می شدند گفت: امسال که این برنامه در استان برگزار می شود و باید اقدامات لازم و همچنین مشارکت مدیران دستگاههای اجرایی را در این زمینه داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت سپاه لرستان با راه اندازی کمیته تغذیه و برنامه ریزی در این رابطه برای پذیرایی از روزه داران و مردمی که در این مراسم حضور پیدا می کنند خاطر نشان کرد پیش بینی شده که بالغ بر چهار هزار نفر در مراسم مرکز استان حضور داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بر ضرورت فضا سازی مناسب و اطلاع رسانی لازم به مردم برای حضور در این مراسم در استان تاکید کرد.

انتهای خبر/z

ارسال نظرات