فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان گلوگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۷۳۵۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان گلوگاه در سال جاری با حضور روسای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری گلوگاه برگزار شد .

در ابتدای مراسم سرهنگ حسن حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه تصریح کرد:ما باید یاد امام خمینی (ره)را گرامی بداریم و مراسم سالگرد امام را با شکوه هر چه تمام تربرگزار کنیم .

وی دراین جلسه به اهمیت تکریم نام ویاد امام اشاره کرد وگفت: بزرگداشت ارتحال امام (ره)و حضورپر شور مردم در مراسم سالگرد امام (ره) نشانگر وفاداری مردم به امام و اندیشه ها و افکار و آرمان های امام راحل است که بعد از گذشت چند سال از رحلت حضرت امام، دنیا بداند مردم ما همچنان وفادار به امام و آمان های امام هستند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه اظهار داشت: تبیین ارزشهای امام یک امر ضروری و مهم است ، و همه ما باید در جهت تبیین اندیشه های امام بکوشیم .

حسنی خاطر نشان کرد: با توجه به مصادف بودن رحلت حضرت امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان اعزام زائر به حرم حضرت امام (ره) انجام نمی شود ولی در سطح شهر به مناسبت ارتحال حضرت امام (ره) مراسم باشکوهی همراه با سخنرانی در۱۳خردادماه روز شنبه ساعت ۱۹ در محل مسجد جامع گلوگاه به صرف افطار برگزار می گردد.

وی افزود:برنامه های دیگری هم در کنار این مراسم داریم که از جمله آن مسابقه فرهنگی وصیت نامه امام خمینی(ره) است که با کمک اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه برگزار می شود و به برگزیدگان آن هدیه ای از طرف ستاد شهرستان اهداء می گردد.

محمدرضا تباکی فرماندار شهرستان گلوگاه با اشاره به یاد و خاطره بنیان گذار انقلاب اسلامی گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی تحول عظیمی در جهان ایجاد کرد که وظیفه ما تداوم حرکت انقلابی آن بزرگوار و تبیین اندیشه های آن بزرگوار برای نسل جوان هستیم .

وی تمامی ادارات در شهرستان را ملزم به نصب بنر و آذین در سطح شهر نمود و با یادآوری اینکه همه ما برای بهتر برگزار شدن این مراسم باید تلاش کنیم ، بر برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم در بخش شهر و روستا تاکید کرد .

حسینعلی فعالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان در ادامه این جلسه اعلام نمود: یکی از برنامه های ما باتوجه به در پیش بودن بیست وهشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، برگزاری بیست و هشت محفل انس با قرآن در سطح شهرستان می باشد.

عباس خواجوی مسئول امور فرهنگی اداره ارشاد گلوگاه در ادامه افزود: محفل شب شعر وخاطره با کمک بسیج هنرمندان وکانون های فرهنگی هنری شهرستان و با حضور حداکثری در یکی از مساجد برگزار می گردد .

در پایان این جلسه هریک از اعضای حاضر پیرامون هرچه بهتر برگزاری مراسمات ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب مطالبی را بیان داشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها