معاون استاندار لرستان :

ایجاد کمیته برنامه‌ریزی برگزاری مراسم بزرگداشت امام(ره) در لرستان

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از ایجاد کمیته برنامه ریزی برگزاری مراسم بزرگداشت امام(ره) در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۷۳۵۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسج از لرستان حبیب الله خجسته پور در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام(ره) در سخنانی با اشاره به برگزاری این مراسم در مرکز لرستان و شهرستان های مختلف استان اظهار داشت: در این راستا باید فضا سازی و تبلیغات لازم برای برگزاری این مراسم به صورت مطلوب در سطح استان صورت گیرد.

وی افزود: این مراسم در محل مصلای الغدیر شهر خرم آباد راس ساعت ۱۹ با محوریت سخنرانی آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد وهمچنین کمیته برگزاری این مراسم نیز در سطح استان راه اندازی می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: در این کمیته ستاد برگزاری نماز جمعه، شهرداری، آموزش و پرورش، صدا و سیما، صنعت، معدن و تجارت، سپاه، استانداری، هلال احمر، فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین تبلیغات اسلامی فعالیت خواهند داشت.

خجسته پور خاطر نشان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی برای کمک های نقدی خود را برای برگزاری این مراسم و توزیع افطاری بین مردم به حساب موسسه خیریه پیروان امام صادق(ع) با شماره حساب ۳۸۳۶۷۵۷۹ بانک ملت واریز کنند.

وی تصریح کرد: مشارکت مدیران دستگاههای اجرایی باید از طریق هزینه های شخصی آنها باشد و نباید از اعتبارات دولتی در این رابطه استفاده کنند.

 
انتهای پیام /ز

ارسال نظرات