خبرهای داغ:

پدر شهیدان مظفری‌پور در قم آسمانی شد

پدر شهیدان مجید و محمد مظفری پور و جانباز ۷۰ درصد، براثر کهولت سن جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.
کد خبر: ۸۸۶۷۳۷۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
پدر شهیدان مظفری‌پور در قم آسمانی شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مرحوم حاج حبیب‌الله مظفری پور، روز سه‌شنبه نهم خردادماه جاری در سن 80سالگی و بعد از 30 سال فراق فرزندانش به ارواح مطهر شهدایش پیوست.

پیکر مطهر پدر ایثارگر شهیدان مجید و محمد و جانباز 70 درصد امروز (چهارشنبه) ساعت 18 از مقابل مسجد باب الجنه به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) تشییع و در گلزار شهدا و در جوار شهدا به خاک سپرده می‌شود.

مجید مظفری پور در 17خرداد سال 47 به دنیا آمد و در فروردین سال 65 در دارخوین به شهادت رسید و برادرش محمد نیز در سن 21سالگی در فروردین سال 66 همزمان با اولین سالگرد برادر در عملیات کربلای 8 به مقام شهادت نائل آمد.

فعالیت 24 حسینیه شهید در ماه مبارک رمضان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهار داشت: این حسینیه‌ها 25 سال فعالیت در حوزه‌های دینی و مذهبی، آشنایی با احکام‌، نهج‌البلاغه،‌ قرآن‌خوانی و ترویج فرهنگ قرآنی بعد از شهدا و در مسیر شهدا ادامه‌دهنده راه ایشان هستند.

سردار سید جواد هاشمی اضافه کرد: والدین شهدا اداره‌کننده این حسینیه‌هایی هستند که مزین به نام شهداست و در نقاط مختلف شهر قم فعال است و عامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: متوسط روزانه بین 40 تا 50 تن و بعضاً تا یک‌صد تن جمعیت در منازل شهدا که به حسینیه شهید تبدیل‌شده،‌ گردهم می‌آیند تا در این جلسات انس با قرآن، ‌آشنایی با سبک زندگی اسلامی از طریق شناخت احکام و فرمایشات ائمه اطهار (ع) داشته باشند.

هاشمی خاطرنشان کرد: این حسینیه‌ها علاوه بر فعالیت‌های مذهبی،‌ برگزاری مراسم‌های عزاداری حسینی،‌ جشن‌های اهل‌بیت(ع)،‌ راه‌اندازی صندوق‌های عام‌المنفعه،‌ برگزاری اردوهای یک‌روزه،‌ شناسایی افراد کم‌بضاعت و کمک‌رسانی به ایشان را عهده‌دار شده‌اند.

وی افزود: بنیاد شهید ماهانه کمک‌های نقدی هرچند ناچیز و به‌صورت فصلی اقلام موردنیاز را در راستای تقویت فعالیت حسینیه‌های شهدا تأمین می‌نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار