خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان گالیکش گفت: قرآن شفاء تمامی درد های جسمانی و روحانی می باشد.
کد خبر: ۸۸۶۷۳۹۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام و المسلین دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش در جمع کارکنان سپاه گفت: کتاب قرآن بعنوان بزرگترین معجزه پیامبر دارای ویژگی های بسیاری است.

وی افزود: قرآنی پیامش جاویدان است،مخاطبین قرآن شامل همه انسان های مومن می باشد چه انسان هایی که از زمان صدر اسلام بودن و چه ما و چه آن هایی که بعد از ما خواهند آمد و مومن بودن یکی از ویژگی آن هاست.

امام جمعه شهرستان گالیکش با اشاره به روایتی از امام محمد باقر(ع) گفت: لکل شیء ربیع(هر چیزی یک بهاری دارد)، عمر انسان بهارش دوران جوانی است. بعضی ها از این بهار درست استفاده می کنند می شوند مثال شهدای مدافع حرم، کسانی که کشور را با مجاهدت های خودشان عطر و بوی شهادت بخشیدند.

حجت الاسلام و المسلین دلبری با بیان اینکه اگر بخواهیم بفهمیم قرآن چه ویژگی هایی دارد باید به خود قرآن مراجعه کنیم، بیان داشت: از ویژگی های قرآن می شود به هدایتگری و موعظه بودن اشاره کرد.

به گفته وی؛ قرآن بهترین و بالاترین راه درمان بیماری هایی مثل کبر،غرور، حسد، تنبلی و ... می باشد یعنی هرکسی خواهان رهایی و شفاء از این امراض را دارد باید به قرآن مراجعه کند.

امام جمعه شهرستان گالیکش ابراز داشت: اگر بصیرت می خواهیم باید به قرآن مراجعه کنیم، مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله) این همه به بصیرت افزایی توصیه می کنند.

حجت الاسلام و المسلین دلبری گفت: قرآن شفاء تمامی درد های جسمانی و روحانی می باشد. قرآن گمراهی و تباهی عالمگیر جهان را مداوا می کند،علمائی در جهان اسلام داریم که فقط با تلاوت آیاتی از قرآن قادر به تحمل دردهای جسمی می باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها