خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: در ماه مبارک رمضان 91 روحانی برای تبلیغ به نقطه های شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۶۷۳۹۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

ب؛به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان حجت الاسلام سید جواد حیدری طبا افزود: این روحانی ها درمسجدها و مرکزهای مختلف فرهنگی و حسینیه‌ ها در منطقه های روستایی و شهری علاوه بر اقامه نماز جماعت به پاسخ گویی سئوال های شرعی می پردازند.

وی خاطر نشان کرد: روحانیان اعزامی هم چنین اقدام به برگزاری جلسه های قرائت قرآن، ترجمه و تفسیر و جزء خوانی و آشنایی با مفاهیم قرآن می کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامیاردستانافزود: روحانیان هم چنین ضمن پاسخگویی به شبهه های اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی و ارائه معارف اسلامی به بیان اهمیت روزه‌ داری می‌ پردازند.

حیدری طبا ادامه داد: برگزاری مراسم شب‌ های قدر، دعا و نیایش، پاسخگویی به مساله های شرعی واحکام، فعال کردن تشکل های مردم نهاد از قبیل کانون های فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات و کانون های هنری ارشاد از جمله دیگر فعالیت های این روحانیان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: ارائه مشاوره فردی، مسائل اجتماعی، سبک زندگی قرآنی، برطرف کردن اختلاف های خانوادگی و فعال کردن خانه ها و موسسه های قرآنی و برگزاری مسابقه های فرهنگی تبلیغی ویژه نوجوانان وجوانان در دستور کار این مبلغان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامیاردستانگفت: 31 نفر از این روحانیان مقیم شهرستان و 600 نفر اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان در سطح شهرستان فعالیت می کنند.

حیدری طبا تصریح کرد: تبیین و تشریح شعار سال یکی از محورهای تبلیغی روحانیان در این ماه مبارک است.

وی خاطر نشان کرد: اقدام به برپایی سفره های افطاری و اطعام مستمندان و جمع آوری نذورات و دعوت مردم به وحدت حول محور ولی فقیه از دیگر محورهای مهم فعالیت مبلغان در ماه مبارک رمضان است.

شهرستاناردستانبا بیش از 150مسجد که 80 مسجد در شهرهایاردستان، زواره و مهاباد و 70مسجد در روستاها واقع است در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها