فرمانده حوزه مقاومت الغدیر ناحیه سپاه زابل معرفی شد

احمد دارشی به سمت فرمانده حوزه الغدیر زابل منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه الغدیر با حضور سرهنگ علی ثمره حسینی فرمانده سپاه زابل، سرهنگ علی محبی فرمانده سپاه نیمروز و جمعی از ریش سفیدان و بزرگان شهر زابل برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۷۳۹۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان و بلوچستان، در این مراسم سروان احمد دارشی به سمت فرمانده حوزه الغدیر زابل منصوب شد و از زحمات سرگرد پاسدار حسین نکویی تقدیر و تجلیل شد.
 
فرمانده سپاه زابل در این مراسم گفت: برادر عزیزمان حسین نکویی در طول خدمت در سپاه زابل در پست های مختلف کارنامه درخشانی داشتند و در هر قسمتی که خدمت کرد همه از خدماتش راضی بودند.
 
ثمره حسنی بیان داشت: سپاه مدرسه عشق و محل شرافت و ایمان و کیاست بوده و از خودپرستی و تکبر به دور است برادر نکویی نمونه یک پاسدار تلاشگر واقعی است و همچنین افزود: نگرانی هایی که ما از این منطقه از زابل داشتیم خوشبختانه با حضور ایشان رفع شد.
 
وی با اشاره به ۴ سال خدمت صادقانه برادر نکوئی گفت: جناب سرگرد نکوئی کار آزموده و مرد عمل است و خواهد توانست در پست جانشین سپاه نیمروز خدمت شایسته ای به نظام و مردم این منطقه داشته باشد.
 
هرجایی که خدمت باشد ما هستیم
سرگرد حسین نکوئی نیز در این مراسم اظهار داشت: سپاه رکن رکین نظام جمهوری اسلامی و یادگار امام راحل(ره) است و همواره مورد اعتماد و احترام مردم بوده و هست پس باید ما پاسدارها امانت دار خوبی باشیم و از یادگار امام به خوبی مراقبت کنیم.
وی افزود: مردم سیستان یکی از شرف ترین مردمان هستند و خدمت به آن ها در لباس سبز سپاه برای من یک افتخار است در مدتی که در حوزه شهری القدیر خدمت کردم مردم این منطقه از زابل به خوبی پای کار برنامه های حوزه بودند.
 
جانشین سپاه نیمروز تصریح کرد: سپاه مانند یک اداره سازمانی نیست که فقط وظایف خاصی را انجام دهد بلکه چشمه جوشانی است که از دل انقلاب اسلامی جوشیده است و وظیفه ما هم همان طور که امام راحل(ره) فرموده‌اند خدمت به مردم است و ما خدمتگذار مردم و آنها آقا بالا سر ما هستند.
 
لازم به ذکر است سرگرد نکویی پیش از این با حکم فرماندهی سپاه سلمان جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیمروز منصوب گردیده بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار