خبرهای داغ:
مراسم متمرکز بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) و قیام الهی 15 خرداد روز یکشنبه 14خرداد ساعت 6 بعد از ظهر در مسجد جامع گرگان (محله نعلبندان) برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۰۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد فلاحی ؛ مسئول اجرای مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه ضیافت الهی ، رمضان المبارک گفت: به مناسبت فرارسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (رحمه ا.. علیه) و پنجاه و چهارمین سالگرد شهدای قیام الهی 15 خرداد مراسم بزرگداشتی به همین منظور در عصر روز یکشنبه 14 خرداد 1396 در مسجد جامع گرگان برگزار می گردد .

وی با بیان اینکه در این ایام مراسمات مشابهی بصورت خودجوش و مردمی در مساجد ، بقاء متبرکه و مراکز فرهنگی در بزرگداشت حضرت امام خمینی‌(ره)برگزار می‌شود گفت: مراسم مرکز استان با محوریت ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) استان و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین استانی و شهرستانی بصورت متمرکز از ساعت 6 بعدازظهر روز یکشنبه 14خرداد1396 در مسجد جامع گرگان (واقع در محله نعلبندان) به همراه ویژه برنامه های متعدد ،ختم به اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و پذیرایی بصرف افطار برگزار می گردد .

مسئول اجرای مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد ؛ سخنران این مراسم آقای حشمت اله قنبری ؛ استاددانشگاه و کارشناس معارف اسلامی صدا و سیما خواهد بود .

محمد فلاحی در پایان از  از کلیه مردم مؤمن و همیشه در صحنه  اقشار مختلف جامعه و روزه دار عزیز دعوت نمود تا با حضور گسترده خود در این مراسم معنوی ، روح بلند امام راحل عظیم الشأن و شهدای انقلاب اسلامی را شاد و بار دیگر با آرمان های بلند امام راحل و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) تجدید بیعت نمایند.

emam

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها