خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

گلستان در سال های٩٤ و ٩٥به عنوان استان فعال حوزه قرآن و عترت کشور شناخته شد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: گلستان در سالهای ٩٤ و ٩٥ به عنوان استان فعال در حوزه قرآن و عترت شناخته شد.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۰۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، قدرت دائمی، افزود: بر اساس ارزیابی دبیرخانه شورای قرآنی کشور، دبیرخانه شورای فرهنگ قرآنی گلستان به همراه پنج استان دیگر به عنوان استان های فعالی در ٢سال گذشته شناخته شد.

وی به حضور در سومین نشست نمایندگان شورای توسعه فعالیت های استانها که در خرم آباد برگزار شده بود اشاره کرد و گفت: این نشست سوم خردادماه برگزار شده بود.

دائمی تاکید بر پویایی شوراهای قرآنی استانها، تدوین سند راهبردی فرهنگ قرآنی استان ها و تشکیل بانک اطلاعات فعالان قرآنی استان ها از موارد و مباحث مهم این نشست اعلام کرد.

به گفته معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، بررسی شیوه نامه هزینه کرد اعتبارات شورا، بخش دیگری از موضوعات این نشست بود.

وی در خاتمه با بیان این نکته که استان گلستان، بوشهر، همدان جزء سه استانی است که بانک جامع اطلاعات فعالان قرآنی و سند راهبردی قرآنی خود را به دبیرخانه ارائه کرده است، افزود: امیدواریم تلاش و پیگیری مجدانه موسسه مجری و همکاری نهادها و فعالان قرآنی استان نتایج ارزشمندی برای توسعه فرهنگ قرآنی در استان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار