خبرهای داغ:
امام جمعه بجنورد؛

در ماه رمضان سفره الهی پهن است

حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در جمع کارکنان ناحیه بسیج سپاه شهرستان بجنورد گفت: درماه مبارک رمضان یک قرار و یک جای فرار وجود دارد که فرار از گناهان و قرار در محضر حق است.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۱۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در جمع کارکنان ناحیه بسیج سپاه شهرستان بجنورد گفت: درماه مبارک رمضان یک قرار و یک جای فرار وجود دارد که فرار از گناهان و قرار در محضر حق است.

وی با بیان اینکه گناه زندگی ما را ناآرام می کند، افزود: قرآن کریم فرموده است ای بنده من فاصله بگیر از گناهانت و از اخلاق نادرست به سوی خدا پشتاب.

حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی  اظهار داشت: ماه رمضان سفره رحمت الهی پهن شده است و از ما در این ماه دعوت به عمل آمده است، پیامبر اکرم می فرمایند ای مردم همه به ضیافت الله دعوت شده اید و همچنین می فرمایند  قرآن کریم یک سفره است هر چه میتوانید از این سفره بهره ببرید.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه بیان داشت: پیامبر فرمودند نماز مانند ابری است که وقتی بارید سرزمین وجودی شخص نمازگزار را سرسبز می کند.

وی بیان داشت: خدا یک ملک را مامور کرده است و وقتی کسی که نماز می خواند این ملک داد میزند و میگوید که نمی دانید خدا در نماز چه قرار داده  است وگرنه هیچ وقت نماز را ترک نمی کنید.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه سه صورت نماز داریم، گفت: نماز عامیانه که برای رفع تکلیف است و برای نماز ارزش خاصی قرار نمیدهیم،صورت دیگر نماز،  نماز عاشقانه است که فرد نمازگزار از روی عشق به خداوند نماز می خواند و صورت دیگر نماز عارفانه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار