رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبر داد

برگزاری مراسم 14 خرداد در 100 نقطه استان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در 100 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۴۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

حجت‌الاسلام عباس هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ بااشاره به برگزاری بیست‌وهشتمین مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در این استان گفت: مراسم ایام 14 و 15 خردادماه در بیش از 100 نقطه شهری و روستایی استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم این روزها در اراک و خمین به شکل ویژه برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم در زادگاه و بیت تاریخی امام در شهر خمین ویژه مراسمی با حضور اعضای شورای اداری استان و شهرستان خمین، اقشار مردم شریف و انقلابی و زائران بیت از ساعت 18 با سخنرانی آیت‌الله اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری و آیت‌الله دری نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: در شهر اراک نیز این مراسم از ساعت 18:30 روز چهاردهم خرداد در مصلای بیت المقدس با سخنرانی ایت‌الله سپاسی آشتیانی با حضور اقشار مختلف مردمی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اجرایی در این ایام گفت: برپایی نمایشگاه آثار حضرت امام خمینی(ره)، نمایشگاه «فراق یار»، شب شعر و خاطره در این دو شب، برپایی نمایشگاه کتاب و ... بخشی از برنامه‌های فرهنگی برای سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد است.

وی افزود: از استان مرکزی 3500 نفر از شهرستان‌های ساوه، زرندیه و اراک به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد که باتوجه به تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان از سایر شهرستان‌های استان اعزام انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات