رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی شکل‌گیری هسته‌های مقاومت را نشأت گرفته از تفکرات حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت: انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به الگویی برای آزادی‌خواهان جهان و کسانی که از ظلم و استبداد استکبار به ستوه آمده بودند، تبدیل شد.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۴۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

حجت‌الاسلام عباس هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به نقش حضرت امام(ره) در شکل‌گیری بیداری اسلامی گفت: 15 خرداد سال 42 نقطه آغازین نهضت حضرت امام راحل بود. در این سال بود که حضرت امام خمینی(ره) در راستای آگاهی بخشی به نه تنها مردم ایران بلکه به مردم دنیا گام برداشتند و پیام آزادی‌خواهی و حق طلبی را به سراسر ایران اسلامی رساندند.

حجت‌الاسلام هاشمی تصریح کرد: انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به الگویی برای آزادی‌خواهان جهان و کسانی که از ظلم و استبداد استکبار به ستوه آمده بودند، تبدیل شد و بهار عربی هم نشأت گرفته از ایده‌ها و اندیشه‌های حضرت امام(ره) بود و امروزه هم کشورهایی مثل عراق، یمن و سوریه که در مقابل ظلم ایستاده‌اند و پیروز شدند حقیقتا از ایده‌های آن حضرت بهره گرفته‌اند.

وی امام خمینی(ره) را هویت اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: موجودیت انقلاب در پرتو حضرت امام(ره) بوده و ایشان در همه زمینه‌ها به جامعه درس سیاست، عرفان، اخلاق و آداب دادند لذا همه آموزه‌های امام راحل برای درس است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان شناخت راه امام خمینی(ره) را روشنی‌ بخش دل‌ها و چراغ هدایت دانست و خاطرنشان کرد: احیای مبانی و اصول فکری حضرت امام(ره) به عنوان راهبرد اصلی نظام ایران اسلامی و ترویج و توسعه اندیشه‌های حضرت امام به عنوان مسیر آینده انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری مراسم 14 خرداد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات