موسی زاهدی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: امام خمینی(ره) مکتب استقامت و مقابله به دشمن را به ما آموخت.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۴۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  هرمزگان از میناب،گفت: امروز در بیست و هشتمین سالگرد رحلت حضرت  امام(ره) می بینیم  که  ندای امام از دیگر کشورهای منطقه به گوش می رسد و بسیاری از سیاستمداران تحت تاثیر ندای امام قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: در آن دوران که وضع مردم بسیار بد بود، رژیم طاغوت با برگزاری جشن‌های 2500 ساله در فکر خوش‌خدمتی به آمریکا بود که امام خمینی(ره) با این ظلم ها مقابله کرد و منافع آمریکا در ایران را از بین برد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب افزود: امروز هم استکبار و آمریکا در فکر دشمنی با ملت ایران است و از دشمنی آن‌ها کم نشده و می‌خواهند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند، چرا که می بینند امروز ایران به یک قدرت و الگو تبدیل شده است.

سهرابی بیان داشت: امام راحل در راه مبارزه با ظلم، بت رژیم طاغوت را شکست و به سراغ بت استکبار رفت و جایگاه آن را در منطقه از بین برد و با آن مقابله می‌کرد.

سرهنگ سهرابی اظهار داشت: دنیا از امام راحل جرأت مقابله با استکبار را آموخت و دنیای جدید و خاورمیانه جدید با محوریت اسلام، با آموزه‌های امام خمینی (ره) شکل گرفته و بیداری اسلامی شکل گرفته در برخی از کشورها نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی یکی از مولفه های اصلی راهبرد حضرت امام(ره) در طراحی، استمرار و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی را استکبار ستیزی برشمرد و تصریح کرد: یکی از نکات بسیار برجسته رفتار سیاسی امام، آمریکا ستیزی و ستیز با صهیونیسم بین المللی بود .

سهرابی اذعان داشت: سیاست راهبردی امام برای بناگذاری انقلاب اسلامی ، به ثمر رساندن آن وبعد حراست از دستاوردهای آن را بر چند رکن رکین بنا شده بود که یکی از آنها استکبار ستیزی و آمریکا ستیزی بود.

به گفته این مقام مسئول دشمنی آمریکا برای ملت ایران شفاف بوده و هست، نقشه راه در ارتباط با آمریکا و دشمنان انقلاب را امام راحل و رهبری فرزانه ترسیم کرده و به ما داده‌اند و ما باید طبق معیار و رهنمودهای امام راحل و انتخاب مسیری روشن در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب باید تلاش کنیم.

 سرهنگ سهرابی با اشاره به بیانات امام راحل پیرامون این مطلب که فرمودند" پشتیبان ولایت فقیه باید تا به مملکت شما آسیبی نرسد" تاکید کرد: آمریکا امروز منفعل است فعال نیست اما ما باید هوشیاری مان را حفظ کنیم و در این راه امام قدم برداریم که راه و رمز و کلید نجات ما این جمله حضرت امام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب،مرور وصیتنامه امام راحل و رهنمودهای رهبری را نقشه راه در مقابله با دشمنان نظام و انقلاب خواند و افزود: باید زیر چتر ولایت با روحیه دین‌داری و فرهنگ برای تداوم انقلاب حرکت می‌کنیم.

وی گفت: موضع گیری امام نسبت به آمریکا در واقع علیه یک کشور و یک نظام سیاسی نبود بلکه خاستگاه موضع گیری امام در ماهیت آمریکا نهفته بود،با این وجود اما متأسفانه عده‌ای گوششان بدهکار نیست و حرف خودشان را می‌زنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار