حجت الاسلام مصطفی لاسمی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی گفت : امام بار ها تاکید می کردند که این انقلاب متعلق به پا برهنگان است.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۴۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ  ؛ حجت الاسلام لاسمی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه شهید بهشتی در گفت و گو با خبرنگار بسیج  پیرامون ماه مبارک رمضان گفت : ماه مبارک رمضان فرصتی است که خداوند جهت رشد و تعالی به بندگان خود عطا نموده و با میزبانی و ضیافت خود از بندگان پذیرایی می کند و بندگانی چون امام راحل در این میهمانی به تعالی و رشد رسیدند که معنویت آن جهان اسلام را نورانی گردانید و این نورانیت در پرتو اُنس و عمل به قرآن ایجاد گردید.
وی در رابطه با برنامه های ناحیه شهید بهشتی در ماه مبارک رمضان گفت : حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهید بهشتی هر روز یک ساعت قبل از نماز ظهر و عصر برنامه جزء خوانی و بیان احکام و سخنرانی از سفارشات اخلاقی پیامبر گرامی به جناب ابوذر(ع) و آشنایی به مباحث امر به معروف و نهی از منکر می پردازد وهمچنین پنجشنبه ها با حضور اساتید و قاریان ممتاز محفل اُنس با قرآن کریم برگزارمی نماید.
حجت الاسلام لاسمی با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی (ره) افزود : زمانی که حضرت امام (ره) به جماران رفتند ، خطاب به ایشان گفتند اینجا را از این وضعیت کاهگلی در بیاوریم ، حضرت امام در پاسخ فرمودند : که این انقلاب را کوخ نشینانی انجام دادند که اگر قرار باشد جماران را بیارایید همان کوخ نشینان ، انقلابی را که کرده اند با این جماران مغایر می بینند و این سبب بی انگیزگی خواهد شد.
وی تصریح کرد : امام بارها تاکید می کردند که این انقلاب متعلق به پابرهنگان می باشد که این حکایت دارد از ساده زیستی امام (ره) و عنایت ایشان به ساده زیستان و پابرهنگان که این انقلاب را با همت و تلاش شان انجام دادند و همیشه نگران بودند که مبادا خدشه ای به انگیزه این قشر از جامعه وارد شود و ملاحظه می کنید که حضرت آقا در حسینیه حضرت امام که در بیت رهبری می باشد همین شیوه را پیشه خود قرار داده و اگر توجه کرده باشید در سالگرد حضرت امام ایشان در هنگام سخنرانی زیلویی را به زیر پای شان انداختند که این نشانه ساده زیستی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است و همچنین دوستان و اطرافیان ایشان به این مساله شهادت می دهند.
وی در ادامه افزود : با همین ساده زیستی است که دشمنان نمی توانند تهمت اشرافی گری به حضرت آقا ، خانواده و اطرافیان ایشان بزنند تا از این بهانه برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه شهید بهشتی در خصوص حضور مردم در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره) گفت : پیامی که در این حضور می تواند باشد این است که مردم در روز چهاردهم خرداد به عنوان یک روز ملی حضور بیابند و بار دیگر با امام و آرمان های مقدس امام بیعت کنند.


ارسال نظرات