آیه الله طبرسی با اشاره به جایگاه رفیع و والای قرآن، تصریح کرد: همه مردم و فعالان قرآنی این رفعت و منزلت را در زندگی روزمره‌شان با عمل به قرآن حفظ کنند.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۶۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در همایش تجلیل بیش از 180 نفر از حافظان، قاریان ممتاز و فعالان قرآن که با همکاری شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان در مجتمع اهل بیت(ع) ساری برگزار شد، با قدردانی از مفسران، خادمان، قاریان قرآن کریم استان، اظهار کرد: توجه به قرآن در جمهوری اسلامی از  ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ شروع شده که محصول قیام امام (ره) است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع و والای قرآن، تصریح کرد: همه مردم و فعالان قرآنی این رفعت و منزلت را در زندگی روزمره‌شان با عمل به قرآن حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: همان‌طور که امام خمینی( ره) با توجه به قرآن توانستند انقلاب به این عظمت را ایجاد کنند ملت ایران هم با توجه به درک فرهنگ قرآن توانستند حماسه خلق کنند.

این مسؤول بابیان اینکه توجه به قرآن کریم از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: اسلام ناب، مردم و ولایت‌فقیه از جمله رکن‌های اساسی انقلاب هستند که باید به آنان توجه ویژه‌ای کرد.

طبرسی با اعلام اینکه باید به الفاظ، عبارات و ادبیات قرآن کریم توجه ویژه‌ای کرد که از اهمیت بالایی برخوردار هستند، ادامه داد: امام راحل مسیر قرآنی را به ما آموخت.

وی گفت: قرآن وسیله تقرب و پیوند عمیق با خداوند است و همچنین وحدت بخش و عامل همبستگی میان مذاهب مختلف مسلمانان می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها