خبرهای داغ:
دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) گفت: در هر کجایی که انفجاری صورت گرفته یا تروری انجام می‌شود دستان پلید آل‌سعود و یهود در آن مشهود است.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۹۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
دست‌های آل‌سعود در تمام اقدامات تروریستی جهان هویداست/اگر مدافعین حرم نبودند اثری از حرمین شریفین هم نبود‌
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله محمدحسن اختری در مراسم بزرگداشت شهدای بحرین در دفاع از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: کسانی که در راه خدا شهید شده‌اند در جوار رحمت الهی آرام می‌گیرند.

وی با گرامیداشت شهدای مقاومت اسلامی در بحرین، عراق، یمن و سوریه افزود: رضوان و رحمت الهی را برای همه شهدای مقاومت مسئلت داریم، چراکه این شهیدان جان خود را برای دفاع از اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) فدا کرده‌اند که بسیار ارزشمند است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با قدردانی از تمامی علما و اندیشمندان کشورهای مختلف دنیا که در طول 5 سال اخیر در دفاع از مردم بحرین دست‌به‌قلم برده‌اند، گفت: یقین و باور داشته باشیم که چنین مجالس و اجتماعاتی که به‌صورت خودجوش برای دفاع از مردم مظلوم در بحرین و یمن انجام می‌گیرد بسیار  باارزش است، چراکه سبب دلگرمی قافله بزرگ حزب‌الله و جبهه مقاومت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد : مردم مظلوم در تمام دنیا نگاه خود را معطوف به رسانه‌ها کرده تا ببینند چه‌کسانی از راه و منش آنها حمایت می‌کنند که این کار برای آنها بسیار روحیه‌بخش است.

اختری با اشاره جایگاه والای شهدای مقاومت بحرین تأکید کرد: همه این شهدا پیرو و عاشق مرام و مسلک اهل‌بیت(ع) و اسلام هستند و شهادت در مکتب دین اسلام دارای چنان ارزشی است که امیرالمؤمنین آرزو می‌کند فرجام زندگی‌اش به شهادت ختم شود.

وی مقام شهدا را نزد خداوند مدنظر قرار داد و تصریح کرد: حکومت‌های جبار منطقه حتی اجازه تحویل جنازه شهدا را به خانواده‌هایشان نمی‌دهند و ما درودی هم می‌فرستیم به همه افرادی که در بند زندان‌های دژخیمان حکومت‌های ستم‌پیشه منطقه در حصر هستند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) ادامه داد: شهدا بر گردن همه جامعه حق دارند و اگر نبود این مجاهدت‌ها و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری امروز هیچ اثری از حرمین شریفین هم نبود.

وی با اشاره به جنایات آل سعود تأکید کرد: آل سعود از نژاد یهود بوده و ریشه آنان به یهودیت برمی‌گردد و همین اینها هستند که درصدد نابودی حرم نبی اکرم(ص) و دیگر عتبات عالیات بودند، اما آینده از آن مؤمنان و پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) است.

اختری با مدنظر قرار دادن تمام ارگان‌های داخلی و خارجی گفت: همه ما در مقابل این جنایاتی که صورت می‌گیرد مسئول هستیم و دراین‌بین علمای شیعه و سنی مسئولیت بیشتری دارند.

وی ادامه داد: در هر کجایی که انفجاری صورت گرفته یا تروری انجام می‌شود دستان پلید آل سعود و یهود در آن مشهود است، پادشاه ذلیل و بدبخت آل سعود که در برابر رئیس‌جمهور آمریکا ذلت و پستی خود را نشان می‌دهد و در برابر ترامپ  اوج حقارت و ذلت خود را می‌پذیرد، شبانه بر سر مردم مسلمان یمن بمب و موشک آوار می‌کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با اشاره به اینکه رمز پیروزی ملت‌های مظلوم برخاستن برای شروع یک مبارزه جانانه است، تصریح کرد: خدا نصرت خود را برای کسانی که برای دفاع از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم برخاسته‌اند نزول خواهد کرد و امروز همه مردم آزاده جهان پشتیبان مرام و منش مردم آزاده بحرین و رهبر بصیر این سرزمین مظلوم است.

وی خاطرنشان کرد: مردم بحرین این را بدانند که اگر روزی مرزهای بحرین به‌روی مجاهدان سایر کشورها باز شود همانند سوریه و عراق  انسان‌های آزاده ملت‌های دیگر به یاری و کمک خواهند آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها