خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور :

برخی در تریبون های عمومی ادعاهای واهی دشمن را تکرار می کنند

فرمانده سپاه خوزستان عنوان کرد:عده ای در گذشته به واسطه حضور در سپاه جایگاهی پیدا کرده اند ولی حالا با فراموش کردن این مساله بخاطر کسب منافع دنیوی از زبان آن ها صدای آمریکا و انگلیس شنیده می شود.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۹۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
سردار شاهوار پور فرمانده سپاه خوزستان با تقدیر از پاسداران و بسیجیانی که در تامین امنیت انتخابات مشارکت داشته اند اظهار کرد:بنابر فرمایشات رهبرمعظم انقلاب تامین امنیت انتخابات اولویتی مهم بود که پاسداران و بسیجیان خوزستانی در کنار سایر ارگان ها به نحو احسن اقدام به تامین امنیت انتخابات کردند.

وی افزود:سپاه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی می داند و  نتایج انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها که در چارچوب قانون مورد تایید مسئولین زیربط می باشد مورد احترام سپاه است.

سردار شاهوارپور تصریح کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی ؛  سپاه حامی و در کنار دولت ها بوده است و در این راستا خدمات شایانی در حوزه های مختلف ارائه کرده است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) ضمن هشدار به افرادی که علیه سپاه اتهاماتی را مطرح می کنند تاکید کرد:برخی یاوه گویان ترببون استکبار شده اند و با تکرار ادعاهای واهی دشمن علیه نهاد مقدس سپاه اتهاماتی را مطرح می کنند ضمن هشدار به این افراد بیانات حضرت امام(ره) را یادآور می شویم که " اگر سپاه نبود کشور نبود".

وی در ادامه افزود:به این یاوه گویان هشدار می دهیم که سپاه به ادعاهای واهی آن ها که از برخی تریبون های عمومی مطرح شده است پاسخ خواهد داد و پیگیری قضایی این اظهارات دشمن پسند در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

سردار شاهوارپور عنوان کرد:عده ای در گذشته به واسطه حضور در سپاه جایگاهی پیدا کرده اند ولی حالا با فراموش کردن این مساله بخاطر کسب منافع دنیوی از زبان آن ها صدای  آمریکا و انگلیس شنیده می شود.

فرمانده سپاه خوزستان بیان کرد: سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی است ،همانطور که در ۸سال جنگ تحمیلی سردارانی چون شهید علی هاشمی را تقدیم اسلام و حفظ این سرزمین کرد پس از گذشت دو دهه از دفاع مقدس برای امنیت این سرزمین سردارانی همچون شهیدتقوی جانفشانی می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار