حجت الاسلام محمد بیگی گفت: در این ماه مبارک بدلیل فضای معنوی حاکم بر جامعه، بیشترین زمینه برای شنیدن مسائل دینی و فرهنگی و غیره فراهم است.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۹۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محمد بیگی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشتهارد ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: در این ماه مبارک بدلیل فضای معنوی حاکم بر جامعه، بیشترین زمینه برای شنیدن مسائل دینی و فرهنگی و غیره فراهم است.

ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای اجرای کارهای فرهنگی/اعزام مبلغ به اشتهارد در این ماه

وی بر استفاده از ظرفیت مساجد، مدارس، دانشگاه ها و حتی پارک ها در راستای انجام فعالیت های مفید و تاثیرگذار فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت: در این راستا باید از تمامی امکانات و ظرفیت ها استفاده کرد.

محمد بیگی در ادامه با اشاره به اینکه در این راستا و همزمان با ماه مبارک رمضان مبلغان به این شهرستان اعزام شدند،‌ گفت: در ماه مبارک رمضان امسال ۱۴ مسجد و سه حسینیه شهر اشتهارد برنامه‌های مخصوص این ماه را نیز در دست انجام دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشتهارد از مهمترین برنامه‌های تبلیغی در روستاهای این شهرستان را اعزام مبلغ به این روستاها عنوان کرد و بیان داشت: در این راستا و برای تبلیغ امور دینی ۳۰  مبلغ به این شهرستان اعزام و ۱۰ نفر از روحانیون مستقر نیز به روستاها اعزام شدند.

وی مهمترین فعالیت‌های مبلغان در ماه مبارک رمضان را سخنرانی، برپایی مراسم لیالی‌قدر، اقامه نمازهای جماعت، جزخوانی قرآن و پاسخگویی به سئوالات مردم به‌ویژه جوانان عنوان کرد.

منبع: تات خبر


ارسال نظرات
پر بیننده ها