حسین قربانی گفت: در ماه مبارک رمضان برگزاری مسابقه عطر یاس ۳ را داریم که شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند با حفظ سوره های واقعه و ملک بدون در نظر گرفتن صوت، لحن و قواعد تجویدی به رقابت با یکدیگر بپردازند.
کد خبر: ۸۸۶۷۵۰۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حسین قربانی مدیر مرکز قرآن و عترت اشتهارد با اعلام این خبر گفت: مرکز قرآن و عترت شهرستان اشتهارد امسال نیز همانند سال های گذشته برنامه های مختلفی را پیشبینی کرده است که یکی از این برنامه های برگزاری مسابقه پرطرفدار عطر یاس ۳ خواهد بود.

به مناسبت ماه مبارک مسابقه پرطرفدار

حسین قربانی در ادامه گفت: در این ماه مبارک برگزاری مسابقه عطر یاس ۳ را داریم که شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند با حفظ سوره های واقعه و ملک بدون در نظر گرفتن صوت، لحن و قواعد تجویدی به رقابت با یکدیگر بپردازند.

وی در ادامه افزود: این مسابقه ویژه ماه مبارک رمضان است و هرساله بیش از ۴۰۰ شرکت کننده در این مسابقه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مدیر مرکز قرآن و عترت اشتهارد با بیان اینکه این مسابقه ویژه ی تمامی سنین می باشد گفت: این مسابقه به صورت حضوری در مرکز قرآن و عترت اشتهارد برگزار می گردد و علاقمندان تا پانزدهم ماه مبارک رمضان فرصت دارند در این مسابقه ثبت نام کنند.

وی بیان داشت: زمان این مسابقه از روز جمعه ۳۱ /۹۶/۰۳ لغایت ۲/ ۹۶/۰۴ می باشد و به افرادی که بتوانند بدون اشکال و از حفظ این سوره ها را تلاوت نمایند به قید قرعه هدایایی تقدیم می گردد.

منبع: تات خبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها