خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: باید در تولید محتوای فاخر حوزه فضای مجازی اهتمام داشت چراکه این اصل امروز معضل اصلی فضای مجازی در استان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۷۵۱۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام علی شکری در نشست کارگروه فضای مجازی تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود برگزار شد، ضمن بیان اینکه امروز متأسفانه جای خالی تولید در فضای مجازی ما به چشم می‌خورد، تأکید کرد: کانال‌های مجازی برخی نهادها بیشتر به فضاهای اجتماعی، سرگرمی و اخبار می‌پردازند و کسی تولید فاخر انجام نمی‌دهد لیکن باید به این مقوله توجه کرد.

وی افزود: اگر می‌خواهیم در حوزه فضای مجازی موفقیت‌هایی را کسب کنیم می‌بایست به تولید در فضای مجازی برای دست‌یابی به اشاعه فرهنگ دینی بپردازیم وگرنه موفق نخواهیم شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به‌ضرورت اهتمام ویژه بین تمام دستگاه‌های فرهنگی در راستای فضای مجازی، تأکید داشت: امروز از عدم تولید محتوا در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و ... رنج می‌بریم که باید فکری در این حوزه کرد.

شکری با تأکید بر اینکه این روزها فضاهای مجازی یا سرگرمی هستند یا خبری، بیان کرد: فضای مجازی در ترویج گفتمان دینی نقش اساسی دارد اما باید امروز فهمید که چگونه می‌توان در شبکه‌های مجازی موج و جریان اجتماعی ایجاد کرد تا بتوان از این موج در راستای ترویج فرهنگ دینی بهره برد.

وی افزود: روحانیان درباره بهره‌گیری از فضای مجازی اهتمام داشته باشند تا بتوانیم در تولید محتوای فرهنگی فاخر اقدامات خوبی را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به‌ضرورت مقابله با تهاجم فرهنگی در فضای مجازی، گفت: یکی از اقدامات مهم این اداره کل در راستای فضای مجازی، ایجاد کارگروه فضای مجازی با رویکرد تولید فاخر و افزایش آگاهی‌های اجتماعی از فضای مجازی است که خوشبختانه با امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار سازمان تبلیغات قرار دارد می‌توان اقدامات شایسته را در دستور کار قرارداد.

شکری بیان کرد: روحانیان و مبلغان امروز باید درباره فرهنگ صحیح استفاده از فضای مجازی به مردم آگاهی دهند که برای ترویج این امر منابر و مناسبت‌هایی مانند رمضان، محرم، صفر، شعبان و ... بسیار اهمیت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها