بیانیه کانون تربیت اسلامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره):

شورای عالی انقلاب فرهنگی با رد 2030 مانع نفوذ دشمن در محیط مقدس مدرسه شود

در بیانیه کانون تربیت اسلامی به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) آمده است: شورای عالی انقلاب فرهنگی با رد 2030 مانع نفوذ دشمن در محیط مقدس مدرسه شود.
کد خبر: ۸۸۶۷۵۴۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، در بیانیه کانون تربیت اسلامی به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) آمده است: 14 خرداد 1389 یادآور یکی از تلخ‌ترین خاطره‌ها برای مجاهدین و انقلابیون و محرومین ایران و جهان است. روح متعالی و مظهر ایمان و یقین الهی امام خمینی(ره) به لقاء الله پیوست و امتی را عزادار کرد و نفس مطمئنه او به جنت الهی پرواز کرد و صدها میلیون نفر را مضطرب و پریشان نمود و رعد و برق و شیون مردم باران اشک را بر گونه‌ها جاری ساخت تا شاید تسلی بر قلب‌های مجروح آنان باشد اما با گذشت 28 سال از رحلت امام خمینی(ره) تنها چهره نورانی و ایمان و هیبت و تدبیر خلف صالح آن حضرت یعنی آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، التیام بخش زخم هجران آن سفر کرده است. در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال آن عبد صالح، فرهنگیان کشور بار دیگر با آرمان‌های امام تجدید پیمان می کنند و با تأکید بر موارد زیر، برگرفته از سلوک نظری و عملی امام(ره) و با گامی استوار از آن آرمان‌ها دفاع و اجرای آن را مطالبه می‌نمایند.

این بیانیه می‌افزاید: از حضور پرشکوه مردم ایران در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی که میراث امام راحل است، تشکر و قدردانی می‌نماییم و انتظار داریم مسئولان، قدردان این حضور و پایبند به وعده‌های خویش باشند.

پشتیبانی از ولایت فقیه، راه مصون ماندن کشور از هرگونه آسیب است و نتیجه حاکمیت و مدیریت بر خلاف اوامر و نواهی ولی فقیه، پذیرش حاکمیت استکبار جهانی خواهد بود.

از رئیس جمهور منتخب انتظار می‌رود توصیه های امام(ره) در تنفیذ حکم روسای جمهور وقت را سرلوح برنامه‌ها و مدیریت خود در دوره چهار ساله ریاست جمهوری قرار دهد و بر بعضی از مفاهیم کلیدی احکام تنفیذی آن بزرگوار با توجه به شرایط کشور تأکید می‌نماییم:

الف: عدم تخلف از احکام مقدسه اسلام و تبعیت از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

ب: تلاش با همه توان در راه هدف ملت یعنی تداوم بخشیدن به انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی

ج: همکاری همه قشرهای مختلف ایران با ریاست جمهوری تا هنگامی که ایشان بر محور عدل اسلامی عمل می‌کند و جانبدار مستمندان و مستضعفان هستند و از اعمال شبه طاغوت اجتناب می کنند.

د : تلاش و کوشش در حدود و اختیارات قانونی

هـ : عمل به فرموده خداوند که فرمود مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ

و : دوری از چاپلوسان دغلباز و زبان باز حیله‌گر

ز :  باز نکردن راه سازش با هیچ ظالم مستکبر

حمایت از محرومان و مستمندان مشخصه اصلی انقلاب امام(ره) و افکار اوست و متهم ساختن مدافعان این حمایت به مارکسیست اسلامی را نتیجه اشراف زدگی و حربه‌ای برای گریز از اندیشه‌های والای امام راحل می دانیم.

تنزل اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) به "اسلام رحمانی" توسط بعضی از مسئولین وزارت آموزش و پرورش انحراف از خط امام خمینی(ره) است و از مسئولین می‌خواهیم تنها به ارزش‌ها و گفتمان‌های تبیین شده در سند تحول بنیادین تکیه کنند و با گفتمان سازی های جدید آموزش و پرورش را درگیر حاشیه های فرصت سوز نسازند و تعلیم و تربیتی مبتنی بر اسلام انقلابی، اسلام رحمت و مقاومت، اسلام عطوفت نسبت به مومنین و عداوت نسبت به دشمنان را سرلوحه کارشان قرار دهند.

ما نگرانی خویش را از نفوذ عوامل استکبار جهانی در آموزش و پرورش کشور خصوصاً برنامه 2030 اعلام می‌داریم و از شورای عالی انقلاب فرهنگی انتظار داریم با توجه به هشدار مقام معظم رهبری دست نظام سلطه جهانی را از محیط های مقدس مدارس قطع کند و مبادا به بهانه بررسی و اصلاح و بومی سازی این برنامه، دریچه‌هایی برای ورود فرهنگ فاسد غرب باز بگذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار